Moderator: Moderator
pietrasiak2 napisał(a):Może być rysa, zadzior lub wytarty na średnicy wałek i niedoszczelnia siemering, ale to mechanik powinien sprawdzić zmierzyć , a nie wkładać na pałę. Druga jeszcze sprawa może nie jest prawidłowo wepchnięty lub lekko krzywo , nie ma innych opcji
Chyba , że kupił jakąś chńszczyznę za 2 zeta
puma napisał(a):Panowie. Znów to samo. Auto stało 8 godzin. Odpalam,jadę około 2 km. Prędkość średnia,teren zabudowany. Parkuje samochód i czuję ,że zaczyna się dławić.
puma napisał(a):Pytałem się o rozrząd. Powiedział ,że nie sposób ,źle założyć paska ,bo jest wszystko oznaczone. Auto stało przed pracą a nie u mechanika. Dopiero na poniedziałek jestem umówiony na rano
prezesik25 napisał(a):O 90 stopni to niemożliwe, bo by było po silniku, tłoki z zaworami dałyby sobie "buziaka".
Kriss_Lodz napisał(a):Noo Panie w obudowie rozrządu nie powinno być śladu oleju, pasek nie może być ulany olejem. albo uszczelniacz na wale albo na wałku rozrządu wyrzuca olej, właśnie z zapłonem miałem tak że raz przymulał raz szedł dobrze, opóźniał mi zapłon mniej więcej o 18', bo magik który miał to auto zakładając rozrząd nie zwrócił uwagi że wałek rozrządu obrócony został o 90' a znak na kole pośrednim od zapłonu o 180'.
Na forum Golf3 ktoś miał taki sam przypadek przy padającym czujniku halla. więc raczej to zapłon a nie paliwo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 22 gości