Dalej cieknie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Lucek777 » 3 lut 2013, o 21:53

Co do wycieku to nie widzę skąd , więc ciężko coś powiedzieć , obroty ja mam 800 czyli ostatnia kreska przed 10 , Kurna co do tego świrowania to musisz powoli szukać przyczyny lub podjechać do kogoś ogarniętego to może być wilgoć i zwarcie na cewce , pompa , czujnik halla , czujnik temperatury itp :( dużo wymieniania . Musisz zauważyć kiedy to się dzieje czy jak zimny czy jak rozgrzany, w wilgotny dzień czy w normalny także , Brakuje mi pomysłów :(

Ps. nie wiem co ci doradzać bo ponoć mechanik sprawdzał pewne rzeczy ale nie wiem które jak i czy poprawnie. Najlepiej jak byś znalazł kogoś ogarniętego w twoich okolicach może ktoś z forum mieszka obok ciebie i ma jakiegoś mechanika byś mógł podjechać i by spojrzał lub podpiął pod Komputer .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez puma » 3 lut 2013, o 23:23

Auto miało dokładnie sprawdzany czujnik Hall. Przy mnie gościu go wyciągał,czyścił i ustawiuał. Tak samo robił z Kopułkom itd. Mówił że tam nie ma problemu bo wszystko jest w dobrym stanie i nie będzie mnie naciągał na wymiane jak mam dobre części.Dokładnie ustwiał też zapłon. Podpinał pod kompa i to nie raz. Tylko Halla wyszło i później jak go wyczyścił to jż nie wykazywało błędu.
Lucek ja jutro dokładnie zrobie parę fotek tego wycieku. Mam też jedno pytanie odnośnie innego czujnika ,ale nie wiem co to jest i jak się nazywa :oops: dlatego na fotce ci pokaże...Jak go odpinałem to widziałem tam trochę wody...ale nie mam pojęcia od czego to jest także... :oops: Przed wyjjściem do pracy postaram się to zrobić...
Hmmm to co napisałeś o temersturze i wilgoci dało mi do myślenia. Już od paru dni nie ma śniegu i autko jeździ dobrze...Jak śnieg był i temperatura była niższa to po 1-2 km zaczynały się problemy...
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Lucek777 » 4 lut 2013, o 03:12

Spoko czekam na fotki . A czy sprawdzał czujnik temperatury gdyż wykonuje on podwójną pracę wskazania zegara i info do komputera .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 4 lut 2013, o 12:12

Nie. Ale dzięki. Do końca tygodnia postaram się umówić z gościem to się zapytam o wszystko już konkretnie

[ Dodano: 2013-02-04, 11:30 ]
To jest bardzo stare zdjęcie ,ale to ten sam wyciek w tym samym miejscu.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cde ... f8e43.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/68e ... 22a5e.html
Do dzisiejszego dnia tak to wygląda!
Zmieniane był uszczelniacz wałka rozrządu i od pokrywy zaworu też. Gościu sylikonował dokładnie pod pokrywą. Sam mu na ręce patrzyłem. Na pasek nie kapie :] . Jest suchy

[ Dodano: 2013-02-04, 12:29 ]
Dzisiaj tak to eygląda. Autko od wczoraj nie jeździło także wyciek jest mniejszy o dziwo...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85e ... dd450.html
Ten czujnik poniżej to ta Sonda Lambda prawda?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a5 ... 54d3b.html
A teraz pytanie od czego jest ten czujnik???
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c36 ... a827a.html
Znajduje się po prawej stronie silnika. Poniżej Halla. Łączy się z nim przewodem.(to w nim zauważyłem wodę)To jest ten od temperatury?
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez patryk28091991 » 4 lut 2013, o 17:50

tak ten czujnik to jest od temperatury bo jak miałem problem z zegarami to właśnie w tej wtyczce zwierałem styki żeby zobaczyć czy wszystko działa ;-) jak się mylę to sorrki, ale jestem pewien na 99%

a co do wycieku to umnie tak samo wyglądało i jestem już po wizycie w warsztacie, wymienione :

- uszczelka pod pokrywą, głowicą

- simering na wałku rozrządu

- rozrząd

no i to wszystko z tej strony silnika i po paru dniach jest suchutko ;-)

Życzę zrobienia tej usterki i cierpliwości !!!
Avatar użytkownika
patryk28091991
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 1 paź 2009, o 21:23
Lokalizacja: Jastarnia
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Lucek777 » 4 lut 2013, o 18:21

Tak to jest sonda dokładniej jej wtyczka , i ten czujnik jak pisał wyżej kolega to czujnik temp od niego też może świrować jak pisałem wyżej spełnia dwie funkcje zegar i komp.Jeśli byś wymieniał musisz zakupić o takim samym kolorze obwódki czyli żółty .

Co do wycieku trzeba dokładnie wokoło obejrzeć czy nie zacieka z góry .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 5 lut 2013, o 01:29

No właśnie nie zacieka. Wszystko dodatkowo było uszczelniane sylikonem. Dokładnie wokoło pokrywy,narożniki i cała reszta. Dzisiaj nie było żadnych problemów z obrotami....Może ustało na zawsze :lol: A i wcześniej pisałem ,że woda była w tym czujniku..Myliłem się. On w środku jest wypełniany jakimś sylikonem czy coś....W kazdym razie wygląda to jak woda ,ale jest suchy bo dokładnie sprawdzałem.

[ Dodano: 2013-02-05, 00:31 ]
Patryk ja też miałem wymieniane to samo co ty . No z wyjątkiem paska ,bo jego jeszcze nie trzeba
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez patryk28091991 » 5 lut 2013, o 09:16

nie wiem może złą uszczelke lub simering zamontowali ;-(
Avatar użytkownika
patryk28091991
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 1 paź 2009, o 21:23
Lokalizacja: Jastarnia
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 5 lut 2013, o 13:57

To może dlatego świece czarne jak smoła i auto faktycznie więcej ostatnio spalało ,ale myślełem,że to przez zime....A tutaj silnik mógł nie być dogrzany...To też odpowiada za mieszanke paliwa prawda? :-| No no...w następnym tygodniu umówię z z mechanikiem i zobaczymy co powie...Już od paru autko jeździ prawie naromalnie,chociaż czasami widać telikatne spadki napięcia jak już np.zaczynam parkować.

[ Dodano: 2013-02-05, 12:58 ]
Najdziwniejsze jest to ,że ten problem pojawił się z chwilą wyjechania z warsztatu. Od razu. Może dlatego że silnik miał myty przez mechanika...Może to przez to?
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Lucek777 » 5 lut 2013, o 21:03

Puma możliwe na to wygląda że pozalewał silnik może jeszcze karcherem poleciał , dostał wilgoci zamarzało a pogody były takie że nie miało możliwości wyschnąć . Pożyjemy zobaczymy
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 6 lut 2013, o 01:14

Od paru dni nie mam już tych problemówz obrotami. Może to przez to że powypinałem,i podociskałem tą sondę i ten czujnik od temperatury..
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Lucek777 » 6 lut 2013, o 12:13

Wtyczki potrafią śniedzieć był myty a one nie są nowe i tak szczelne jak kiedyś .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - https://www.szalonakobieta.pl



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości