Dalej cieknie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez puma » 7 lut 2013, o 01:05

Moim zdaniem, to może być ten czujnik temperatury...Dzisiaj rozgrzałem silnik i wskaznik od temperatury kompletnie się nie ruszył...Już nie pamiętam kiedy się włączył wentylator chłodnicy...No chyba ,że to termostat?Mechanika prawdopodobnie w przyszły piątek odwiedze,chyba ,że coś się zmieni... :suchy: Jak odpiąłem tą wtyczkę od czujnika to autko zachowywało się prawie identycznie jak wtedy kiedy pisałem o tych obrotach...Jak wsadziłem ją z powrotem to widać było rożnice ,ale dalej na wolnych obrotach lekko momentami przygasa oświetlenie i jakby silniczek wolniej pracował... :kwasny:

[ Dodano: 2013-02-07, 00:07 ]
Tak już sobie myslę ,że może kupię jakiś najtańszy miernik i może sam to jakoś sprawdzę...
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Lucek777 » 7 lut 2013, o 15:01

Wiesz z tymi pomiarami to tak średnio , znaczy tak , miernik jak najbardziej ci się przyda , ale co do czujnika najprościej by było mieć na podmiankę , bo miernikiem trzeba go mierzyć w pełnym zakresie temperatur np. na zimnym 3000 ohm itp.

Tu Mani51 podaje wartości http://www.golf3.pl/topics36/czujnik-te ... vt9674.htm

Ale najprościej wymienić w najgorszym przypadku masz jeden na zapas ;)
Jeśli byś wymieniał zwróć uwagę na kolor pierścienia na czujniku .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 7 lut 2013, o 17:03

Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez puma » 8 lut 2013, o 00:57

Dzięki wielki. To jeżeli wskaźnik temperatury w ogóle się nie podnosi tzn.że czujnik jest do wymiany czy co to może być? Jak rozgrzeje silnik ani drgnie. Wentylator też się już od dawna nie załącza :kwasny:
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Lucek777 » 8 lut 2013, o 07:52

Puma za wentylator odpowiada czujnik a właściwie włącznik termiczny w chłodnicy , możesz mieć uszkodzony termostat i otwarty obieg więc się cały czas wystudza a jeśli zimny nie załącza się wiatrak , co nie wyklucza ze czujnik temperatury jest także uszkodzony.

po uruchomieniu silnika jak popracuje z 5 min zobacz czy wąż górny chłodnicy i dolny nagrzewają się równomiernie ( jeśli tak uszkodzony jest termostat ), wąż dolny powinien być zimny (dużo chłodniejszy od górnego ) , dopiero przy 90st, jak silnik się rozgrzeje i otworzy termostat działa duży obieg i dolny wąż robi się gorący .

Ps. Jeśli coś zagmatwałem to sorki ale jestem po nie przespanej nocy . :-|
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez puma » 8 lut 2013, o 14:35

Zdenerwowałem się patrzać na ten wyciek i pojechałem do tego mechanika. Po drodze (a mam max kilometr do niego autko mi zgasło. Wachy zabrakło :cenzura: Wiedziałem ,że może tak się stać dlatego od paru dni woże w kanisterku paliwo :-P Dobrze że było gdzie zjechać bo ,to środek miasta.Refleks pomógł i na zgaszonym silniku odbiłęm szybko w prawo(miejsce parkingowe zaraz przy drodze heheh) Ale ja nie o tym.
W każdym razie mechanik zajmie się tym wyciekiem w przyszłym tygodniu. Mówił że czujnik temperatury mam do wymiany. Autto podobno na ssani jest cały czas!!! :-x Dlatego tak ciągnie wachy. Mieliście racje :super: Zatankowałem około 5 litrów paliwa a on zrobił góra 40 km. Więc to za dużo prawda?
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kaktus2907 » 10 lut 2013, o 20:11

puma napisał(a): Zatankowałem około 5 litrów paliwa a on zrobił góra 40 km. Więc to za dużo prawda?
pewnie ! to jakies ~12l na 100 :o

a propo wycieku...

Obrazek widze ze mam to samo co Ty ...
Jaki na to sposob... ? ja dopiero zaczynam ogarniac silnik... ale od wczoraj to tak mi cieknie tego oleju ze kaluze sa :/... a tak to kilka dni temu i odkad go kupilam (2 czerwca 2012) to po prostu sie sączyło.. :-x :zdegustowany: :kwasny:
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 10 lut 2013, o 20:20

Tak mi się wydaje Kaktusiku , że zapchało odmę i uszczelniacz wałka rozrządu wypchło :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Kaktus2907 » 10 lut 2013, o 21:16

pietrasiak2, czyli teraz co? odma do czyszczenia (wlasnie studiuje forum ) i wymiana uszczelniacza ? hmm a jak z wymiana uszczelniacza ? wiadomo ze lepsze zrobic samemu, ale w razie W to jakie okolo sa koszta u mechanika ?
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez pietrasiak2 » 10 lut 2013, o 22:22

Kaktus2907 napisał(a):pietrasiak2, czyli teraz co? odma do czyszczenia (wlasnie studiuje forum ) i wymiana uszczelniacza ? hmm a jak z wymiana uszczelniacza ? wiadomo ze lepsze zrobic samemu, ale w razie W to jakie okolo sa koszta u mechanika ?

Wymiana uszczelniacza u mechanika 100-150 max
Materiały pomocnicze:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=350028
bez wymiany uszczelniaczy zaworów. :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez puma » 10 lut 2013, o 22:25

Kaktus2907 mam dokładnie w tym samym miejscu co ty. Wymieniałem uszczelkę pod pokrywą i uszczelniacz. Nic to nie dało...Przestało cieknąć tylko przez chwilę a poźniej to samo..Pod koniec tygodnia mechanik będzie dalej kombinował!

[ Dodano: 2013-02-10, 21:28 ]
pietrasiak ma rację co do ceny., Mnie kosztowało trochę więcej bo olej i wszystkie filtry jeszcze wymieniałem...

[ Dodano: 2013-02-10, 21:36 ]
Kaktus2907 u mnie z początku też tak słabo kapało a później (koło 2 lat) to już waliło ostro tym olejem także zrób to póki wyciek jeszcze nie jest groźny. Wiem co mówię ,bo gdybym ja tego tak nie zbagatelizował 2 lata temu to dzisiaj by mnie tyle to nie kosztowało kasy,nerwów i ciągłego zastanawiania się skąd to jeszcze może cieknąć...Widocznie na słabego mechanika trafiłem :cenzura: ale reklamacja mi się należy to niech gościu teraz kombinuje bo ja to w ch....mam :evil:

[ Dodano: 2013-02-10, 21:40 ]
Panowie pasek rozrządu wymieniałem przy przebiegu 160tyś km teraz mam ponad 190tyś. Pora już wymieniać,bo wydaję mi się ,że chyba jeszcze nie ?
puma i wszystko jasne;)
Avatar użytkownika
puma
Badacz tematu
 
Posty: 182
Dołączył(a): 31 sty 2008, o 15:59
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1.6 ABU
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kaktus2907 » 10 lut 2013, o 23:59

puma napisał(a):Kaktus2907 mam dokładnie w tym samym miejscu co ty. Wymieniałem uszczelkę pod pokrywą i uszczelniacz. Nic to nie dało...Przestało cieknąć tylko przez chwilę a poźniej to samo..Pod koniec tygodnia mechanik będzie dalej kombinował!

[ Dodano: 2013-02-10, 21:28 ]
pietrasiak ma rację co do ceny., Mnie kosztowało trochę więcej bo olej i wszystkie filtry jeszcze wymieniałem...

[ Dodano: 2013-02-10, 21:36 ]
Kaktus2907 u mnie z początku też tak słabo kapało a później (koło 2 lat) to już waliło ostro tym olejem także zrób to póki wyciek jeszcze nie jest groźny. Wiem co mówię ,bo gdybym ja tego tak nie zbagatelizował 2 lata temu to dzisiaj by mnie tyle to nie kosztowało kasy,nerwów i ciągłego zastanawiania się skąd to jeszcze może cieknąć...Widocznie na słabego mechanika trafiłem :cenzura: ale reklamacja mi się należy to niech gościu teraz kombinuje bo ja to w ch....mam :evil:

[ Dodano: 2013-02-10, 21:40 ]
Panowie pasek rozrządu wymieniałem przy przebiegu 160tyś km teraz mam ponad 190tyś. Pora już wymieniać,bo wydaję mi się ,że chyba jeszcze nie ?






a drogie takie przyjemnosci chodzi mi o czesci ..
Olej bede musiala znow wymienic.. wczesniej mialam Castrola GTX i teraz tez zaleje.. ale w sumie od lipca szybko zrobil sie ciemny.. :|.

Ani zbytnio pojechac autem ani nic, bo strach czy na jakiejs krzyzowce nie wywali oleju na amen i zatrze silnik .. :/.

heh, kurde no. Mialam w planach inne mechaniczne wymiany ;p. teraz mialy isc amorki na tyl a potem pompa wspomagania ;p a tu psikus;p serducho ! :[..

sorry ze sie tak "zale" ale no masakra.. a jeszcze wczoraj pojechalam do Pabianic i kupilam na dodatek felgi :P.
:wstyd:
Avatar użytkownika
Kaktus2907
Badacz tematu
 
Posty: 176
Dołączył(a): 10 cze 2012, o 16:22
Lokalizacja: Częstochowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 20 gości