Dalej gaśnie w kałużach!!!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dalej gaśnie w kałużach!!!

Postprzez vwgolfiii » 2 mar 2008, o 21:57

nie mam juz pomyslow co mozna zrobic zeby nie gasl po wjechaniu w kaluze. tu jest link to poprzedniego mojego tematu w ktorym wszystko pisze. moze ktos jeszcze pomoze http://www.golf3.pl/topics9/silnik-gasn ... vt2911.htm
z gory dzieki
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Dalej gaśnie w kałużach!!!

 

Postprzez piotr0488 » 2 mar 2008, o 22:24

sprawdz czy niemasz jakis kabli przerwanych a w ostatecznosci owic wszytski przewody tasma izolacyjna. ja jak mialem MK3 wszesniejszego to jak wjechalem w kalurze i najechalem na dziure to sam trabil... :-D :-D woda dostawala sie do klaksonu :-D :-D to byla siara :lol: ale w tym takich problemow niemam... :arrow: SPRAWDZ PRZEWODY i zobacz czy w wtyczkach masz ochronne gumy (uszczelki). bo nieraz ich niema i jak woda sie dostanie to tak sie dzieje jak tobie.. ;-)
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezeskorek » 3 mar 2008, o 00:05

wedlug mnie to jest cewka zaplonowa to ona lapie wilgoc i przerywa , ja mialem tak ze jak bylo sucho to wszystko gralo idealnie ale jak troche popadalo i bylo wilgotne powietrze to zaczynal przerywac nawet jak nie jezdzilem nim moja cewka dostawla przebicia iskra skakala przy samej wtyczce i przewodzie wysokiego sprawdz tam . kupilem nowa za 150 zl i narazie nie nazekam .pozdro
prezeskorek
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 lut 2008, o 00:22
Lokalizacja: warszawa

Postprzez czepi » 3 mar 2008, o 09:49

tylko że cewka jest raczej wysoko zamontowana i musiałoby nieźle zachlapać żeby aż tam woda się dostała... chociaż z drugiej strony to sam miałem ślady brudnej wody na górnej obudowie silnika więc wszystko jest możliwe zwłaszcza jak się jeździ bez dolnej osłony silnika tak jak ja :-D
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez vwgolfiii » 3 mar 2008, o 18:30

ja teraz mam oslone ale na cewce zaplonowej dalej jest kilka kropel jak przejade przez duza kaluze. jedynym wyjsciem zeby zobaczyc co jest wadliwe jest odpalic silnik i skropic np cewke i czekac przy ktorym elemencie zgasnie silnik. co o tym sadzicie?
Moja Golfina:http://www.golf3.pl/topics2/a-oto-moj-golfik-vt3648.htm
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez hasag » 3 mar 2008, o 19:46

Załóż osłonę pod silnik napewno pomoże koszt ok.80zł na allegro !!!
hasag
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 14:22
Lokalizacja: pomorze

Postprzez piotr0488 » 3 mar 2008, o 19:48

hasag, vwgolfiii, pisal ze ma oslone...

[ Dodano: 2008-03-03, 18:49 ]
vwgolfiii, dobry pomysl z tym zalewaniem elementow... tak napewno zobaczysz przezco gasnie :-D
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vwgolfiii » 3 mar 2008, o 21:56

niewiem czy dobry ale jedyny, no chyba ze bede wymienial pol silnika i sie okaze ze jakas drobnostka.
Moja Golfina:http://www.golf3.pl/topics2/a-oto-moj-golfik-vt3648.htm
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Re: Dalej gaśnie w kałużach!!!

Postprzez barrister » 4 mar 2008, o 13:18

słuchaj ziomek, cewka raczej jest słucha, jest jeden patęt tyko nie bardzo wiem jak ci to wytłumaczyć. zrób tak wszystkie wiązki kabli które idą a to do silnika krokowego 3 wiązki wpadają do takiego rozdzielacza na spodzie silnika taka plastikowa bula tam masz bałagan, zrób tak wszystkie szmaciane izolacje zdejmni z przewodów owiń je szczelnie taśmą jest to czaso chłonne ale nieśpiesz się zrób to dokładnie wszystkie kable muszą być odsunięte od masy, następnie zaizoluj tą bulę, u mnie pomogło. potem poczekaj do wieczora odpal konia jak jest ciemno i zobacz pod klape wszystkie przebicia bedzie widać w postaci niebieskiej poświaty no musi być wilgotno. pozdro
barrister
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: jeżewo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości