Dławi sie,strasznie kopci jak Diesel, ciezko pali

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dławi sie,strasznie kopci jak Diesel, ciezko pali

Postprzez seby7987 » 25 sty 2011, o 15:10

Witam! Mam ogromny problem z moim Golfem dlatego zwracam sie z prośbą do was. Kupilem niedawno Golfa III z silnikiem 1.6 na pelnym wtrysku. Odpalilem go i wracałem na kołach do domu. Zawsze spoglądam na zegary dość często i zobaczyłem ze temperatura rośnie powyzej 90 stopni. Postanowilem sie zatrzymac i sprawdzic co jest nie tak. Okazało sie ze termostat sie nie otwiera. Wiec autko zaholowałem do miejscowosci w której mieszkam. Golf sie ostudzil i dojechałem nim do samego garazu. Zgasilem autko a po niedlugim czasie odpalilem. No i nagle problem. Zaczął dymić strasznie,obroty skaczą jak głupie,a tak ciężko go odpalić ze masakra. Miałem pomysł jak go fajnie zrobic i przez to co sie stało odebrało mi chęci do wszystkiego. Jestem nowym użytkownikiem forum i być może ten temat sie już powtarza ale prosze was o pomoc :-( Nie wiem od czego mam zacząć. To sie tak nagle stało. Dodam ze golf jest troche niski i mogłem np czymś zachaczyc jak po dziurach jechałem. To tyle z mojej strony. Z góry dziękuje za pomoc
Prędkość mym wrogiem Golf jest Nałogiem

http://www.golf3.pl/topics2/wisniowa-wi ... t32652.htm
Avatar użytkownika
seby7987
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 25 sty 2011, o 14:58
Lokalizacja: słubice

Dławi sie,strasznie kopci jak Diesel, ciezko pali

 

Postprzez trollu » 25 sty 2011, o 15:46

hmmm uszczelka pod głowicą?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez 89matt » 25 sty 2011, o 18:50

a płyn z zbiorniczka wyrównawczego ucieka? Jak tak to jak kolega wyżej mówi, uszczelka.

Podepne sie pod temat bo mam podobny problem jedyna roznica to ta ze mi golf pracuje dobrze tylko problem mam z znikajacym płynem, nie ma zadnego wycieku poza układ, podkładałem kartony pod golfa w celu sprawdzenia czy gdzies nie ucieka podczas wyłaczonego silnika i na wlonczonym i nic! Płyn ucieka a nie wiem gdzie, rozwazam własnie uszczelke pod glowica ale mi golf nie dymi, pracuje rowno od czasu do czasu przy wysokich mrozach ma problem z złapaniem stałych obrotów ale po nagrzaniu wszystko jest ok. Panowie moze macie jakies pomysły. silnik 1.8 75KM
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez b-bobo » 25 sty 2011, o 19:58

może to być uszczelka.Płyn może przedostawć się do cylindrów i może być wydalany ze spalinami.Na zimnym na chwile go odpal potem odkręć i popatrz czy świeca nie jest mokra.Takrze świeca może być jakby przyrdzewiała jeżeli jest znikomy ubytek a jeżdzisz już dłuższy czas. Ja kiedyś miałem boczny kruciec już lipny i mi tamtędy puszczało.Sladów także nie było bo od razu parowało i tylko plamka tłusta powstawała. :cwaniak:

[ Dodano: 2011-01-25, 19:02 ]
seby7987,
a może jakimś cudem na pasku rozrządu ci przeskoczył i dlatego dymi,obroty wariują i ciężko go odpalić.
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez PabloSBT » 25 sty 2011, o 21:48

89matt napisał(a):a płyn z zbiorniczka wyrównawczego ucieka? Jak tak to jak kolega wyżej mówi, uszczelka.

Podepne sie pod temat bo mam podobny problem jedyna roznica to ta ze mi golf pracuje dobrze tylko problem mam z znikajacym płynem, nie ma zadnego wycieku poza układ, podkładałem kartony pod golfa w celu sprawdzenia czy gdzies nie ucieka podczas wyłaczonego silnika i na wlonczonym i nic! Płyn ucieka a nie wiem gdzie, rozwazam własnie uszczelke pod glowica ale mi golf nie dymi, pracuje rowno od czasu do czasu przy wysokich mrozach ma problem z złapaniem stałych obrotów ale po nagrzaniu wszystko jest ok. Panowie moze macie jakies pomysły. silnik 1.8 75KM

sprawdź czy masz mokrą wykładzinę pod nogami może ci nagrzewnica przepuszcza i tam do środka leci płyn parują ci szyby ??
a co do kolegi który założył temat odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego odpal i dodaj gazu u mnie jak uszczelka poszła to wywalało ze zbiorniczka płyn a z tłumnika leciał niebieski dym i śmierdział strasznie. najlepiej będzie podjechać na sprawdzenie kompresji
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez seby7987 » 26 sty 2011, o 09:30

to troche dziwne bo jak go kupilem to normalnie jechal bez problemu. silnik ladnie chodzil. To tak nagle walnela by uszczelka?? Wątpie. Chociaż nie bede sie kłócił. Tylko ze z rury smierdzi jakby olej brał. Sprawdze najpierw kompresje. Jaka powinna byc minimalna kompresja zeby silnik nadawał sie jeszcze do jazdy??

[ Dodano: 2011-01-26, 08:40 ]
a jeżeli okaze sie ze kompresja jest dobra co pozniej??
Prędkość mym wrogiem Golf jest Nałogiem

http://www.golf3.pl/topics2/wisniowa-wi ... t32652.htm
Avatar użytkownika
seby7987
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 25 sty 2011, o 14:58
Lokalizacja: słubice

Postprzez 89matt » 26 sty 2011, o 09:56

PabloSBT napisał(a):sprawdź czy masz mokrą wykładzinę pod nogami może ci nagrzewnica przepuszcza i tam do środka leci płyn parują ci szyby ??


Szyby nie paruja, wykładzina sucha, a płyn dalej ucieka :/
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez kermid » 26 sty 2011, o 14:17

89matt, czujnikiem który jest wkręcony w chłodnicę może cieknąć albo chłodnica w kącikach przepuszcza
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Legionista » 26 sty 2011, o 17:12

Sprawdź czy nie masz więcej oleju ..
sprawdź na ciepłym silniku weze od chłodnicy czy sa twarde ..
również na odpalonym silniku szukaj wycieków... najlepiej niech ktoś gazuje go delikatnie, a ty sprawdzaj wszystkie rury czujniki..


od razu tam uszczelka - niech sprawdzi to co napisałem
Nie raz jest tak ze płyn ucieka pod ciśnieniem czyli na ciepłym silniku i tego nie zauważysz.


a z drugiej strony ile tego płynu ubywa ?

co do kompresji to stan normalny 10-13 (bar)
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez 89matt » 26 sty 2011, o 19:29

Legionista napisał(a):Sprawdź czy nie masz więcej oleju ...
a z drugiej strony ile tego płynu ubywa ?


Oleju nie przybywa, niedawno był zmieniany, stan sie utrzymuje i super jakosci (kolor, lepkość)

Co 1000km dolewam niecały 1L płynu
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości