dlawienie silnika przy dodawaniu gazu - spadki mocy - help!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

dlawienie silnika przy dodawaniu gazu - spadki mocy - help!

Postprzez grzala99 » 8 gru 2007, o 13:36

odajac gazu - przechodzac po kolei z biegu na bieg - na poczatku d?awi sie - muli (brak mu mocy) a pozniej wchodzi na normalne obroty (ciagnie do przodu) i tak jest na prawie wszystkich biegach -- > dynamika jest bardzo kiepska. :-(
zauwazylem rowniez ze kapie woda(jakas ciecz) z wydechu --kiepskie paliwo??

rowniez przy postoju ok 2 dniowym(bez jazdy) przy obecnej pogodzie sa problemy z odpaleniem - tzn - kreci, kreci - pozniej niby zapala silnik i nagle gluchy strzal z wydechu
spalanie w granicach 10-11l w cyklu mieszanym

Prosze o pomoc - nie wiem gdzie jest problem - zastanawiam sie nad wymiana elektryki (kopulka+palec, swiece, kable) filtry wymienione - ale czy to konieczne ??

Golf 1,8 benzyna bez lpg

PZDR all G3 fans!!
Ocean Blue Golf MKIII!!!
Avatar użytkownika
grzala99
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 paź 2007, o 12:19
Lokalizacja: Alex LDZ

dlawienie silnika przy dodawaniu gazu - spadki mocy - help!

 

Postprzez egon13061 » 8 gru 2007, o 14:30

Cze?? mia?em ten problem ?aden warsztat nie móg? nic zrobi? tacy fachowcy dopiero pojecha?em do Nadarzyna do firmy "CHOJNACKI",jest tam m?ody fan i entuzjasta motoryzacji z du?ymi wiadomo?ciami na temat silników i nie tylko -POLECAM,ale wracaj?c do tematu jest uszkodzony czujnik Halla , tylko tylko ?e w niektórych aparatach zap?onowych nie wyst?puje jako cz??? zamienna ja musia?em kupi? ca?y aparat zap?.-spróbój podmieni? od znajomego -pozdro
egon13061
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 02:11
Lokalizacja: warszawa

Postprzez grzala99 » 8 gru 2007, o 14:52

a duzo wydales??
do tego mechanika raczej nie pojade - ani nie mam mozliwosci podmianki w celu sprawdzenia :-(

a czy wymiana tego jest trudna (we wlasnym zakresie) :?:
no i oczywiscie jakie koszty :?:
- mam silnik 1800 75ps - samochod z przelomy 92/93

moze jakies namiary na aukcje allegro albo dobre sklepy internetowe -
no i co robic krok po kroku zeby nie zrobic gorzej niz bylo
Ocean Blue Golf MKIII!!!
Avatar użytkownika
grzala99
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 paź 2007, o 12:19
Lokalizacja: Alex LDZ

Postprzez egon13061 » 8 gru 2007, o 15:08

najpierw zobacz w serwisie czy jest czujnik oddzielnie bez aparatu zaplonowego bo to wydatek 700z? ,podjedz do warsztatu na komputer je?eli to to -wykaze zwarta sonde lambda (na gazie to normalne bo przy wtrysku zwiera ja komp.gazu) i drugie powinno pokazac czujnik Halla koszt badania nie wiecej niz 100zl model silnika masz na naklejce pokrywy rozrz?du zaczyna sie od 3 liter np:AAM i numer-b?de po godz 0.30

[ Dodano: 2007-12-08, 14:09 ]
mo?e przesle ci ksiazke w .pdf
egon13061
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 02:11
Lokalizacja: warszawa

Postprzez grzala99 » 9 gru 2007, o 17:48

trzeba bedzie sprawdzic - na jutro sie juz umowilem w warsztacie- mam nadzieje ze obedzie sie z wymiana - choc jesli trzeba naprawic/wymienic to trzeba bedzie to zrobic

ksiazke w pdf - literatura zawsze sie przyda - a wiedzy nt ukochanego golfika nigdy za malo - tak wiec czemu nie... podasz jakis link czy co... :-)

Pytanie kolejne :-) :
czy jesli zaloze instalacje gazowa - czy to bedzie mialo wplyw na prace silnika (jezdzacego na gazie) :?:
Ocean Blue Golf MKIII!!!
Avatar użytkownika
grzala99
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 paź 2007, o 12:19
Lokalizacja: Alex LDZ

Postprzez Crusader » 12 gru 2007, o 22:41

W moim 2,0 8V mam podobne objawy, do tego przy szybszym odwarciu przepustnicy wyst?puje prztykni?cie (chyba we wtrysku) i zatelepie ca?ym silnikiem, pewnie to to samo :/ czy orientujecie si? mo?e czy da si? podmieni? aparat zap?onowy z silnika 1,8 do 2,0? bo z tego co narazie wiem aparat silnika 2,0 (2E) ma dodatkowo czujnik spalania stukowego.
Crusader
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 lis 2007, o 12:18
Lokalizacja: Zawierzbie

Postprzez rotesteufel » 7 maja 2008, o 19:24

Po co gdy kogos boli glowa robic mu odrazu operacje mozgu? Problem moze byc prostszy niz sie wydaje a koszt rozwiazania to uwaga: 3-4zl!!! Zdziwienie?? Otoz problemem moze byc woda nagromadzona w ukladzie paliwowym ktora ogranicza moc silnika. Rozwiazaniem jest zakup denaturatu i dolanie go do zbiornika paliwa. Proporcje 100ml na 8-10litrow paliwa. Problem z glowy bez ciaglego ganiania do mechanika. Sprawdzicie a moze i u Was to pomoze. Bez obaw nie bedzie zadnych szkod o ile nie przesadzicie z dentka;P...Sam w ten sposob pozbylem sie tego problemu:)...Powodzenia!!!
rotesteufel
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:49
Lokalizacja: łódź

Postprzez Topik1975 » 16 maja 2008, o 00:26

Witam!

Miałem to samo dokladnie dzisiaj (1.8 AAM) , na benzynie gasl, prychal i itp. dolałem na pol zbiornika paliwa ok 0,5 denata i pomoglo. Denat wiaze w paliwie wode , wiec mozna jej sie w prosty i tani sposob pozbyc, szczegolna przypadlosc w LPG. Ale co raz trzeba go0 bujnac na benzynce i zalac swieżym paliwem i mysle ze klopot z głowy.


pzdr >topik< piaseczno city :-)
Topik1975
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:26
Lokalizacja: Piaseczno

Postprzez bleky99 » 16 maja 2008, o 08:16

koledzy mają racje dolej denatku --w zime w słuzbówce tak robie jak mam takie kłopoty i ok działa a przy okazji wymień filtr paliwa jak niewymieniałeś jeszcze koszt niuewielki a warto bo tez ma to wpływ na dynamike ----------pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości