
Oto zdjecie :

Moderator: Moderator
Laska_VSV napisał(a):Pod pokrywa ktora oznaczylem czerwonym kwadratem znajduja sie takie klapki ktore dziela jedna czesc od drugiej
Nie nie chodzilo mi o zawory... Tak jak pisalem sa tam klapki ktore oddzielaja jedna czesc od drugiej... A termostat to tez nie jest kolego ani zaden silniczek... To jest napewno zaworek podcisnienia ktory wg mnie steruje praca tych klapek...Czy wie ktos cos wiecej o tym??K@mil napisał(a):chyba chodzilo Ci o zawory
Własnie idealnie tak samo mysle i wlasnie tutaj szukalem poparcia w moich przemysleniachkrissmysticblau napisał(a):te klapki sie powinny przestawiać przy dodaniu gazu... element w żółtym kwadracie to najpewniej siłownik podciśnieniowy któy w zależnośći od podciśnienia w kolektorze ssącym otwiera lub przymyka przepływ powietrza,
w starszych samochodach takim czymś było realizowane wyprzedzenie zapłonu
a ten mechanizm może być "czymś w rodzaju" dwuprzelotowych gaźników, moge sie mylić...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości