Do posiadaczy silnika 1,6 AFT 101 KM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Do posiadaczy silnika 1,6 AFT 101 KM

Postprzez jasiu0997 » 27 sie 2012, o 17:31

Chłopaki mam prośbę, napisze obroty na kazdym biegu przy danej predkości, i prosilbym zeby ktoś to porównał ze swoim autkiem :) koła mam 195/50/15


BIEG: 2tys obr 3tys obr
1 20km/h 25km/h
2 30km/h 40km/h
3 40km/h 60km/h
4 50km/h 70km/h
5 70km/h 92km/h i 110km/h przu 3,5 tys. obr.


patrzac na ta liste to 4 i 5 bieg jakoś zle wychodza predkości
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Do posiadaczy silnika 1,6 AFT 101 KM

 

Postprzez pablos » 28 sie 2012, o 13:23

mam identycznie jeżeli chodzi o obroty w porównaniu do prędkości, przy tym silniku skrzynia ma krótsze przełożenia niż w innych i przy 90km jest 3 tys obrotów, a maksymalny moment obrotowy jest przy 3500 obr na min
pablos
Czytacz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 01:18
Lokalizacja: Chełm

Postprzez jasiu0997 » 28 sie 2012, o 15:54

kurde a niemal juz byłem pewien ze spalanie to wina skrzyni...
a ile Ci pali ??
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez trollu » 28 sie 2012, o 17:17

jasiu0997 napisał(a):patrzac na ta liste to 4 i 5 bieg jakoś zle wychodza predkości

a od kiedy to różnice w prędkościach muszą być równe na każdym biegu?
5 bieg w porównaniu do reszty jest jakby nadbiegem. w GTI też są krótsze 4 i 5 biegi a największa różnica prędkości jest między 2 a 3 biegiem
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PiJey88 » 28 sie 2012, o 19:55

zgadzam się z trollu, skrzynia jest ok, nie znajdziesz dłuższej, chyba ze wstawisz od 2.0, ale to bezsensu
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 29 sie 2012, o 00:46

z 2.0 będzie to samo, tak jak napisałem wyżej. z tego co pamiętam chyba w "sam naprawiam" były rozpisane przełożenia skrzyń, i we wszystkich golfach przełożenia były te same z wyjątkiem GTI gdzie 4 i 5 bieg były krótsze niż np w 1.8. książka max z 94r bo dla GTI był opisany 2E. trzeba by się dowiedzieć jakie sa przełożenia w AFT i porównać.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez jasiu0997 » 29 sie 2012, o 12:58

nie no po prostu pytam bo jezdzac innymi autami przy 100 km/h nie mialem 3 tysiecy, ale skoro tak jest to niech tak zostanie, szukam innej winy w spalaniu...
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez trollu » 29 sie 2012, o 14:45

przejedź się np laguną 1.8 16v, mi w golfie też brakuje 6 biegu :-/
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez jasiu0997 » 29 sie 2012, o 16:09

eh ale wyczytałem ze np w skrzyni 4t na 5 biegu jedzie sie 120 i dopiero 3 tysie sa, ale raczej gra nie warta swieczki,
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez Marus1233 » 30 sie 2012, o 16:19

Pewien jesteś że przy 110 km/h masz 3500 obrotów/min.? Dokładnie tyle samo mam w skrzyni 4 biegowej 1.4 abd 084 APY :hyhy: W takim razie twoja skrzynia jest krótsza niż 020 w 1.8 ABS, bo tam 3500 obrotów jest w okolicach 125km/h o ile dobrze pamiętam. Mogę się mylić bo 1.8 ma znajomy i bardzo rzadko nim d*pe wożę :hyhy:
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez shagi » 30 sie 2012, o 23:27

u mnie na 5 biegu w AAM 3tys,obr. i 105 km/h, przy 140 km/h mam 4 tys.obr., kumpel w AFT przy 130 km/h ma 4 tys.obr, czyli ma krótszą skrzynie
shagi
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:41
Lokalizacja: G K W

Postprzez jasiu0997 » 31 sie 2012, o 08:57

Marus1233, dzisiaj jechałem golfem 1,8 zwykłym 80 km/h 2 tysiace obr, 100km./h jakieś 2,5 tys czyli normalnie jak powinno być w aucie dla mnie, jak myslicie lepiej zmieniać cała skrzynie czy,np dalo by rade sam 5 bieg ?
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron