Dojadę??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Tongpo » 14 sty 2008, o 23:31

Nie - delikatne białe zabarwienie - na błękitno niet....
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez opolanin » 14 sty 2008, o 23:48

na 80 % uszczelka pod glowica, bialy dymek bo plyn chlodniczy sie wypala i paruje
opolanin
 

Postprzez Tongpo » 15 sty 2008, o 08:18

shitttt....

a nie ma inej możliwośći dostania się płynu do oleju??Tylko uszczelka pod głowicą?
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez opolanin » 15 sty 2008, o 10:24

Innym miejscem gdzie moze plyn uciekac jest padajaca pompa wody, ona ma specjalny kanalik ktory odprowadza plyn na asfalt tzn. że nie widac na silniku i wezach zadnego sladu bo plyn wylatuje pod autem.
Jesli plyn uciekałby przez padnieta uszczelke to albo podnosilby sie Tobie poziom oleju, albo spaliny mialy by bialawy kolor.





ktos pomogl daj punkta :lol:
opolanin
 

Postprzez Tongpo » 15 sty 2008, o 11:09

No to zobaczymy - odprowadzę go grzecznie do mechanika na początku lutego i poczekam co powie;/


jeśli ktoś pomoże dam punkta :lol:
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez opolanin » 15 sty 2008, o 11:16

napisz co mu dolegalo i jakie koszta, ja mojego dzis daje do warsztatu, pozdro
opolanin
 

Postprzez Tongpo » 15 sty 2008, o 12:57

napisze na pewno:)
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez młody88 » 15 sty 2008, o 21:11

jeżeli ubywa ci dużo płynu to:
-niszczelna chłodnica
-króćce, czasem nie widać tego wycieku
-jeżeli w płynie jest olej to uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju
-jeżeli w oleju płyn to tjw tylko że jeszcze pod korkiem oleju jest takie masło.
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Tongpo » 16 sty 2008, o 09:31

Właśnie - masła nie ma,
poziom oleju podniesiony,
po odpaleniu nie pluje płynem chłodzącym (przy odkręconym korku)
płyn chłodzący wycieka w dużych ilościach z ok króćca, w miejscu gdzie jest czterema śrubami przykręcony do komory silnika

Ciekaw jestem co jest przyczyną takiego zachwoania:/
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez młody88 » 16 sty 2008, o 20:55

wymień króciec i będzie po problemie, takie jest moje zdanie, pózniej bedziesz mógł kąbinować króciec to koszt około 20zł a i tak będziesz musiał go wymienić
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Tongpo » 17 sty 2008, o 09:30

Ok...a czy dolewając co kilkanaście kilometrów płynu chłodzącego...oraz nie przekraczając 50ki....przejadę z lejącym króćcem (abstrahując od możliwej pękniętej uszczelki pod głowicą) 60 km??

Nie chcę się rozdrabniać - tylko odstawić samochód do zaprzyjaźnionego dobrego i tańszego niż Kraków mechanika..i niech zrobi wszystko.

co sądzicie?
Tongpo
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 12:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez młody88 » 17 sty 2008, o 17:24

jeżeli to tylko króciec to dasz rade. Tylko zwracaj uwage na kontrolki
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron