dusi go po odpaleniu, gasnie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

dusi go po odpaleniu, gasnie podczas jazdy

Postprzez kuracjusz » 16 maja 2010, o 20:38

panowie potrzebuje pomocy, golfik dzisiaj umarl, wszystko sie zaczelo pare dni temu kiedy to pare razy podczas jazdy przy wrzuceniu wyzszego biegu auto zamulalo, zdarzylo sie to moze ze 3-4 razy, potem golf nie zapalil od pierwszego razu tylko dopiero za drugim, teraz umarl totalnie, uprzedzajac pytania wyjasniam, ze paliwo jest zalane, akumulator ma 6 miesiecy, swiece rowniez wymienilem przed zima i bylo wszystko idealnie, wczoraj kupilem nowe kable, palec i kopulke, wszystko firmy beru, po wymianie niby bylo wszystko OK, az do dzisiaj, a jeszcze nim rano jezdzilem, natomiast przed paroma minutami juz niestety nie odpalil mimo kilku prob...
Ostatnio edytowano 30 lip 2010, o 18:59 przez kuracjusz, łącznie edytowano 1 raz
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

dusi go po odpaleniu, gasnie podczas jazdy

 

Postprzez Goral1985 » 16 maja 2010, o 21:06

iskra jest??? sprawdz iskre i zobacz czy paliwo dochodzi!!! jezeli krecisz silnikiem a nie zapala to swiece powinny byc mokre i powinno byc czuc benzyne!!!
Avatar użytkownika
Goral1985
Badacz tematu
 
Posty: 300
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 19:48
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Postprzez arek s » 17 maja 2010, o 08:01

witam moze czujnik halla,u mnie tak bylo,stanolem na swiatlach,a tu nagle zgasl,krecil rozrusznik i nic,wczesniej mylem silnik.pojechalem do elektryka odpiol wtyczke od czujnika,psiknol wd 40 i zaskoczyl
arek s
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 sty 2010, o 19:05
Lokalizacja: wloclawek

Postprzez kuracjusz » 17 maja 2010, o 15:10

golf odpalil, wreszcie

sprawdzalem iskre - byla, czy podaje paliwo - jest ok, potem wykrecilem swiece i tu sie pojawil problem, jedna z nich byla zalana, i teraz pytanie czy to byl jednorazowy incydent czy zaczyna sie dziac cos powaznego, ogolnie silnik w okolicach tego cylindra (pierwszy liczaca od srony rozrzadu), w ktorym byla zalana swieca poci sie przy kolektorze dolotowym

nadal mam wrazenie ze go troche dlawi/muli przy zmianie biegow na wyzsze, glownie z 2 na 3, jaka moze byc tego przyczyna?
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez kali » 17 maja 2010, o 21:05

wymień tą zalaną
kali
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 2 cze 2008, o 07:36
Lokalizacja: malbork
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kuracjusz » 17 maja 2010, o 23:32

kali napisał(a):wymień tą zalaną

ale po co, skoro jest juz wyczyszczona
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Imper » 18 maja 2010, o 01:44

i co z tego ze jest wyczyszczona byc moze przez ta swiece dobrze nie przepala paliwa a koszt jest tak smieszny ze nawet moznaby bylo to zrobic profilaktycznie
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez kuracjusz » 30 lip 2010, o 15:44

wrocily deszcze i wrocil problem niepewnej pracy silnika, dwa dni temu podczasz deszczu golf na prostej drodze nagle zgasl, udalo sie go odpalic dopiero po 20-30 minutach, zaskoczyl jak gdyby nigdy nic, pochodzil minute i zgasl, znowu odpalil i tak juz udalo sie nim dojechac do domu, ale co kilka chwil go dusilo, na luzi trzymal idelani obroty, chodzil rowno, ale jak gwaltownie chicalem dodac gazu to go dusilo, wczoraj i dzisiaj klopoty sie poawiaja tylko rano jak zapalam auto, pare chwil go podlawi i problem znika, dodam ze ostatni wymisnilem swiece, kable, palec, kopulke, macie jakies sugestie gdzie moze sie dostawac wilgoc ze dziejea sie takie cuda? czy to moze byc wina cewki? silniczka krokowoego? sam juz nie wiem...
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez sitek699 » 1 sie 2010, o 11:38

jak z zapłonem ?
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez kuracjusz » 2 sie 2010, o 02:13

sitek699, nie za bardzo rozumiem Twoje pytanie, opisz mi to jakos jasnej, hehe
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez sitek699 » 2 sie 2010, o 07:54

no nie przestawiony? ja miałem ze był opózniony i teraz jak narazie jest dobrze a wczesniej dusil sie i strzelal w tlumik :wstyd:
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez kuracjusz » 2 sie 2010, o 11:20

objawy duszenia sa tylko wtedy jak na dworze robi sie mokro (pada deszcz od kilku dni) jak jest sucho wszystko smiga idealnie, wiec ewidentnie to jest wina wilgoci

przy zaplonie nic nie bylo grzebane, a chyba sam z siebie sie nie przestawi?
Ostatnio edytowano 2 sie 2010, o 13:14 przez kuracjusz, łącznie edytowano 1 raz
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości