przez pablomed » 26 sty 2013, o 20:33
Gucci, TPS - podobnie jak przepływkę wartości napięć na środkowym kabelku mają rossnaąć podobnie jak w przepływce równomiernie na jakieś 4,8V, sprawdź regulator ciśnienia paliwa - ma nie mieć benzyny w wężyku podciśnieniowym - z tym że dokładniej to manometrem - jest w 2E łatwo dostępne miejsce do podpięcia manometru - wężyk do wtryskiwacza rozruchowego. Przy okazji wyjmij wtryskiwacz rozruchowy czy nie leje.
Jak to posprawdzasz, upewnisz się co do rozrządu i ustawienia zapłonu to niestety jest spore ryzyko że listwa wtryskowa jest do czyszczenia lub do wymiany co wychodzi łatwiej i niedrogo. Miałem taką awarię w aucie które strasznie pluło olejem z uszczelek zaworów i wtryski były zapaprane, ale żeby jasne było to jest to trochę działanie w ciemno, ciężko ocenić wyjętą listwę czy jest sprawna czy nie. W każdym razie ja kupiłem na allegro kompletną listwę z regulatorem ciśnienia za całe 120 zeta więc ew. porażkę da się przeżyć.
Nie wiem co z tym problemem o którym piszesz że objawy zależą od poziomu paliwa w baku? Dobrze zrozumiałem że jak jest więcej to lepiej jedzie? Tez trzeba by się tym zająć wyjąc pompę sprawdzić czy silnik pompy ma oring uszczelniający czy sitko nie zatkane i filtr paliwa pod podłogą.