Duże zurzucie paliwa, Gotujący się płyn, Wysokie obroty!!!!!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Duże zurzucie paliwa, Gotujący się płyn, Wysokie obroty!!!!!

Postprzez semi14 » 15 wrz 2008, o 22:08

1.Witam mam proble takiego typu, mianowicie mój golf pali strasznie duzo paliwa (przy odpalaniu jak i przy jeździe) i szarpie, na gazie jest wszystko ok

Pytanie :

Czy może to zależeć od pompy paliwa lub filtra paliwa a jak nie to od czego??

2. Temperatura silnika pokazuje 90 C ale gdy otwieram korek wlewu cieczy chłodzącej to tryska (Kipi :-) ) a gdy go otkręcam to widze jak sie gotuje a podczas postoju temperatura wzrasta do 110 C (ale przy dłuższych ostojach na włączonym silniku) ??

Pytanie:

Czy może być to termostat (termowłącznik wentylatora włączony chodz żadko sie załancza),
czujnik temperatury cieczy chładzącej (pokazuje na ogół 90 C lub mniej), czy też uszczelka pod głowicą??


3.Wysokie obroty na LPG i na benzynie (silniki krokowe ok). Dzisiaj zauważyłem że koło linki gazu bliżej przepustnicy jest jakaś guma (uszczelka ???) gdy ją przycisnołem wszystko było w normnie obroty na poziomie 10 tyś obrotów gdy póściłem wracało do 20 i więcej, gdy ją obruciłem wkońcu sie unormowało bez przyciskania, co to może być??

Za wszelkie odpowiedzi dziękuje z góry

Pozdrawiam

Golf 1,8 90 Km silnik ABS
semi14
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:22
Lokalizacja: Włocławek

Duże zurzucie paliwa, Gotujący się płyn, Wysokie obroty!!!!!

 

Postprzez młody88 » 15 wrz 2008, o 22:23

za obroty winna jest zapewne gumowa podstawa zespołu wtryskiwacza, to chyba to co przyciskałeś.
za temp. jeżeli w okolicy termowłącznik wentylatora chłodnica jest bardzo gorąca a wentylator nie chodzi to on będzie winny
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez uli » 15 wrz 2008, o 23:30

Co do obrotów moze byc tak ze masz kopniety czujnik temperatury (przy silniku) za spalanie zazwyczaj odpowiedzialna jest sonda lambda ale i tez czujnik temp. Gdyz on moze nie dzilac dobrze i silnik caly czas pracuje na ssaniu. Co do temp cieczy porownaj cieplote rury ktora jest na gorze i tej na dole. Jezeli ta na dole jest zimna to czeka cie wymiana termostatu 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez semi14 » 15 wrz 2008, o 23:34

Sonda lambda jest wporządku (był sprawdzana). Czujnik temperatury jak by był walnięty to by pokazywał temperature 90 C??? Ale gazu pali dobrze tylko benzyne pochłania!!
semi14
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:22
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez uli » 16 wrz 2008, o 08:32

Jestes pewien bo u mnie tez pokazywalo temp ksiazkowa a po wymianie jego wrocily mi obroty do normy i zaczal mniej palic. sa tam 4 przewody a nie dwa wiec... 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez mani51 » 16 wrz 2008, o 11:22

uli napisał(a):sa tam 4 przewody a nie dwa wiec


właśnie

w czujniku są dwa osobne obwody, z jednego sygnał podawany jest do sterownika silnika a z drugiego do wskażnika temperatury więc to że jeden działa dobrze nie znaczy że drugi nie jest padnięty. Zmierz opór na złączu 1 i 3 czujnika powinno być:
2 000 - 3 000 omów / 20 °C
200 - 300 omów / 90 °C
napięcia zasilania na odłączonej wtyczce - 5V

[ Dodano: 2008-09-16, 11:27 ]
jeśli masz padniętą uszczelkę pod głowicą to odpal zimny silnik bez korka, jak w zbiorniczku będą sie pokazywać bąble powietrza cały czas nawet na zimnym silniku to znaczy że uszczelka do wymiany
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron