Moderator: Moderator
SotoM napisał(a):ale juz nie pomyślałeś o termostacie... tu bedzie rozwiazanie. termostat WAHLER'a kosztuje z 40zł.
wiem.wiem termostat moze sie otwiera bo jest gorący przewód os chłodnicy do termostatu. ale jest taki motym ze termostat sie moze tylko delikatnie uchylać załuzmy na 1mm ok woda przejdzie. ale w nie odpowiedniej ilości jaką silnik potrzebuje aby sie schłodził. mysle ze to jest powód bo juz dużo przerobiłem układ chł0odzenia nawet w swoim kilka razy. jak trzymał na 70st potem tez jak u ciebie ze az do 100st dochodził. woada sie gotowała w układzie. a wina był termostat...pozdro
grugru0 napisał(a):tak jak kolega wyżej pisze...
pompa wody i termostat to podstawa jak robiłeś pompe to trzeba było i termostat to pare złoty a dostęp bardzo prosty...
SotoM napisał(a):ale juz nie pomyślałeś o termostacie... tu bedzie rozwiazanie. termostat WAHLER'a kosztuje z 40zł.
wiem.wiem termostat moze sie otwiera bo jest gorący przewód os chłodnicy do termostatu. ale jest taki motym ze termostat sie moze tylko delikatnie uchylać załuzmy na 1mm ok woda przejdzie. ale w nie odpowiedniej ilości jaką silnik potrzebuje aby sie schłodził. mysle ze to jest powód bo juz dużo przerobiłem układ chł0odzenia nawet w swoim kilka razy. jak trzymał na 70st potem tez jak u ciebie ze az do 100st dochodził. woada sie gotowała w układzie. a wina był termostat...pozdro
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości