Dwa błędy z VAGa do rozwiązania

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dwa błędy z VAGa do rozwiązania

Postprzez Adam.M » 27 sty 2010, o 10:06

test VAGiem wykazał u mnie następujące błedy:

516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

Tutaj nie mam pomysłu jak zaczać, proszę o poradę.



522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY


Wygląda na to, że do wymiany jest czujnik temperatury, bo też wskaźnik temperatury leży na zerze, ale zastanawiające jest, że silnik nie jest rozregulowany podczas pracy, chodzi prawidłowo, a po wyciagnięciu czujnika rozregulował się, zaczał działać nierówno. Wiec może czujnik działa dobrze, a po porstu nie dochodzi sygnał do licznika i tym samym do komputera/VAGA?
Adam.M
 

Dwa błędy z VAGa do rozwiązania

 

Postprzez marcinkoz2910 » 27 sty 2010, o 19:14

Adam.M napisał(a):516 Styki biegu jałowego -F60
nic innego jak silniczek krokowy

Sprawdź jego okablowanie czy się nie uszkodziło

tak samo na czujniku

Ale weź też taką rzecz pod uwagę pisze Ci że to są błędy sporadyczne czyli ktoś może kiedyś odczepił wtyczkę od czujnika i błąd został

Da się wykasować te błędy? Powracają? Jak wykasujesz i nie powrócą po tygodniu to się nie stresuj
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Adam.M » 27 sty 2010, o 19:21

ok posprawdzam to. jak sie kasuje bledy? od niedawna bawie sie VAGiem, uzywam programu VAG-COM i Polski VAG.
Adam.M
 

Postprzez marcinkoz2910 » 27 sty 2010, o 20:11

po wejściu w błędy masz opcję KASUJ lub KASUJ BŁĘDY klikasz, program pyta się Czy jesteś pewny że chcesz to zrobić klikasz OK lub TAK i błędy wykasowane

Powinno pisać Lista pusta lub Brak błędów

Komunikaty zależą od programu ale działanie takie same
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Adam.M » 27 sty 2010, o 20:15

ok sprobuje skasowac.

a co z czujnikiem bo wskazówka lezy i sie nie podnosi przez zaly czas...? z tym że silnik pracuje równo, wiec czujnik dziala, dopiero jak go odłaczylem przy odpalonym silniku to silnik zaczal wariowac. pojechalbym do ASO po nowy ale nie chce wyrzucac 7 dych niepotrzebnie, czy jest taka opcja ze czujnik jest dobry a usterka lezy w przewodzie albo innym powiązanym elemencie?
Adam.M
 

Postprzez marcinkoz2910 » 27 sty 2010, o 22:45

Adam.M, zimne luty w liczniku lub padł wskaźnik
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości