Dym przy uruchamianiu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dym przy uruchamianiu

Postprzez redi231 » 30 cze 2011, o 23:01

Witam wszystkich, mój problem polega na tym że przy odpalaniu auta które postało jakiś czas min 1 godzinę z rury wydechowej wydobywa się spora chmura dymu błękitnego. Co to może byc? Po tej chmurze autko nie dymi już.

Mój golfik to 1,8 benzynka w automacie.
redi231
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:56
Lokalizacja: Głogów

Dym przy uruchamianiu

 

Postprzez Radekb351 » 30 cze 2011, o 23:26

Nie ten dział.
Możliwe ze głowica do roboty.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez killah » 2 lip 2011, o 12:18

przeniesione do działu silniki benzynowe bo nic to nie ma wspólnego z wydechem.

tak jak przedmówca napisał - pewnie pali płyn chłodniczy. Sprawdź czy pod korkiem wlewu płynu chłodniczego nie ma bąbelek oleju albo czy pod korkiem oleju nie ma białej mazi,
killah
 

Postprzez pablomed » 3 lip 2011, o 13:05

Błękitnego czy po prostu niebieskiego. Poszukaj tematów o uszczelniaczach zaworowych, mozna je zmienic bez zdejmowania głowicy powinno to starczyć, nie na bank ale mały koszt uzasadnia ryzyko niepowodzenia .
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez redi231 » 3 lip 2011, o 19:18

pablomed napisał(a):Błękitnego czy po prostu niebieskiego. Poszukaj tematów o uszczelniaczach zaworowych, mozna je zmienic bez zdejmowania głowicy powinno to starczyć, nie na bank ale mały koszt uzasadnia ryzyko niepowodzenia .


Dym raczej niebieski sprawdzę jeszcze płyn i olej ale raczej nie zauważyłem nic w silniku do zbiornika wyrównawczego nie zagladałem, jak sprawdzę to dam znac
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
redi231
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 cze 2011, o 22:56
Lokalizacja: Głogów

Postprzez KristoF » 7 lip 2011, o 21:06

jeśli dymi na niebiesko po odpaleniu silnika który stał jakiś czas to do wymiany są najczęściej uszczelniacze zaworowe, pewnie ze starości stwardniały i nie trzymają. Koszt niewielki, jak wczesniej ktoś pisał, wymiana bez zdejmowania głowicy. Ile oleju ci ubywa, jak dużo dolewasz od wymiany do wymiany?
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości