Dymi na niebiesko po remoncie silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dymi na niebiesko po remoncie silnika

Postprzez marcin_25zg » 26 maja 2009, o 07:45

Witam koledzy z forum mam taki problem po remoncie silnika jak sie nagrzeje silnik to strasznie kopci na niebiesko i na jalowym biegu ma tylko 800 obr./min.
co moze byc przyczyna?????
marcin_25zg
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 07:39
Lokalizacja: zielona gora

Dymi na niebiesko po remoncie silnika

 

Postprzez kger » 26 maja 2009, o 08:41

Trzeba by zacząć od tego, dokładnie co było robione. Bo może coś zostało pominięte, lub ustawienia nie tak? ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez KristoF » 26 maja 2009, o 09:55

a pierścienie ci zmienił przy remoncie?? co dokładnie miąłes robione no i dlaczego :-P Jak ma 800 na jałowym to ma dobre obroty
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 26 maja 2009, o 11:53

marcin_25zg, po remoncie miałeś lub byłeś ustawić zapłon?

[ Dodano: 2009-05-26, 11:55 ]
No i masz dobrze tak jak kolega wyżej napisał 800obr./min na jałowym na nagrzanym a około 1150obr./min +/- 50obr na ssaniu na zimnym silniku
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez marcin_25zg » 27 maja 2009, o 05:47

Bylo praktycznie wszystko wymieniane.
panewki korbowodowe,pierscienie nominalne,uszczelka pod glowica,podstawa pod wtryskiem,uszczelniacze na zaworach(wlasnie dowiedzialem sie ze nie bylo szlifu glowicy,poprostu tylko zmienili uszczelniacze )
marcin_25zg
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 07:39
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez marcinkoz2910 » 27 maja 2009, o 09:32

marcin_25zg, pytam jeszcze raz zapłon był ustawiany na nowo ?
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez marcin_25zg » 27 maja 2009, o 19:25

Tak byl ustawiany na nowo.Dzisiaj palil mi tylko na dwa cylindry,swiece sa zalane olejem i w ryrze wydechowej jest czarna maz
marcin_25zg
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 07:39
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez marcinkoz2910 » 27 maja 2009, o 20:07

Jeśli bierze olej to coś musiało być spartolone....

Zalana świeca olejem to jedynie nieszczelne tłoki lub niesprawna świeca

Kto robił remont? Reklamuj to :!: :cisza:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 28 maja 2009, o 15:21

autentycznie spartolone, załozyli pierścienie wszystkie?? albo uszczelniacze ... :przestraszony: mechanik do odstrzału :-x :cenzura:
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcin_25zg » 29 maja 2009, o 17:16

temat zamkniety
marcin_25zg
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 07:39
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez kger » 29 maja 2009, o 22:27

marcin_25zg napisał(a):temat zamkniety


A może klikniesz co było?
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez marcin_25zg » 3 cze 2009, o 22:02

prowadnice zaworow do wymiany minimalny luz na czwartym cylindrze.Koszt naprawy okolo 600zeta.wymiana silnika
marcin_25zg
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 07:39
Lokalizacja: zielona gora

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 70 gości

cron