Dziwna praca silnika...POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwna praca silnika...POMOCY

Postprzez TakiJedenDamian » 15 sty 2008, o 19:54

Witam mam golfa 1.4 kat z 93 r ostatnio jak troszkę postał na mrozie pojawił sie problem z odpalaniem. Najpierw w ogóle nie chciał zaskoczyć tak jak by sie dławił po kilkudziesięciu próbach zapalił. Ale tak jakoś dziwnie pracował obroty poniżej 1000 około 900 na luzie i dziek dławienia sie i podskakuje. Sądziłem ze to może akumulator ale po naładowaniu jest to samo. Problem z odpaleniem nierówna praca silnika poniżej 1000 obrotów a czasem nawet sam gaśnie. Ja podejrzewam że jest problem z kopułką rozdzielacza albo ze świecami a wy co sondzicie ???? Co mam robić ???? :zalamany:
Nie chce chińczyka ani koreańczyka ja wole swojego golfika :D:D:D
TakiJedenDamian
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 sty 2008, o 19:45
Lokalizacja: ZDW

Dziwna praca silnika...POMOCY

 

Postprzez opolanin » 15 sty 2008, o 20:57

zacznij od kopulki, rozdzielacza cewki swic i kabli wysokiego napiecia
opolanin
 

Postprzez badboyzlo » 15 sty 2008, o 21:11

zmień kopułke i palec, na pewno mają przebicie. Mogą to także być kable. Też to miałem. Kopułka to koszt koło 25 zł ;-)
Avatar użytkownika
badboyzlo
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 10 sty 2008, o 17:17
Lokalizacja: Turek

Postprzez młody88 » 18 sty 2008, o 18:09

Radziłbym sprawdzić czujnik temperatury
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez scuzz » 19 sty 2008, o 23:03

Rano na zimnym silniku otwórz maske, ściągnij czujnik temperatury płynu chłodzącego następnie spróbuj odpalić. Jak odpali to czujnik do wymiany jak dalej to samo to przyczyny należy szukać gdzie indziej.
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez młody88 » 20 sty 2008, o 01:21

nie byłbym przekonany do tej metody
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez virus_wrona » 20 sty 2008, o 02:12

opel napisał(a):nie byłbym przekonany do tej metody


Ja również. Jeśli jest popsuty to tak jakby go nie było.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez młody88 » 20 sty 2008, o 12:54

nie chodzi o to zależy jaką wartość zastępczą dobiera sterownik, czujnik może oszukiwać
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez scuzz » 20 sty 2008, o 13:27

Nie wiem czy to dobra metoda czy zła ale u mnie się sprawdziła. Kontrolka pokazywała cały czas u mnie oko 65 stopni i samochód źle palił z rana. Wymieniłem termostat bo na nagżanym silniku ostrożnie włożyłem termometr do zbiorniczka wyrównawczego i co się okazało ciecz miała 65 stopni. Po wymianie termostatu temperaturka 90 stopni ale dalej nie palił. Postanowiłem sprawdzić czujnik temperatury. Na założonym przewodzie nie palił po zdjęciu przewodu zaczął palić. Nie wiem czym to wytłumaczyć.
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez dziewica3 » 20 sty 2008, o 15:09

poprostu odlaczyles czujnik i komputer zczytal okropnie niska temp. i odpalil.
dziewica3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 23:03
Lokalizacja: Hrubieszów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

cron