Dziwna sprawa z olejem...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwna sprawa z olejem...

Postprzez brodziun » 8 paź 2007, o 20:36

Witajcie

Mam golfa III 2.0 GTI z 1994 roku. Jeżdzę na oleju 10w - 40, mój poprzednik na taki wymienił 5 000 km temu. Problem polega na tym, że jak wyciągam bagnet od oleju to na początku jest cały zachlapany olejem ( całkiem normalne ) ale po wytarciu i włożeniu ponownie zupełnie suchy. Widać, że ten plastik u góry do w który się wkłada bagnet jest klejony jakąś taśmą. Czy ktoś wie o co może chodzić ?? Czy on juz tak żre ten olej i trzeba wlać miniralny, czy np. ten plastykowy dzyndzel jest źle poklejony i bagnet nie sięga ??

Pomóżcie

Pozdrawiam
Miłośnik - amator GTI
brodziun
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 paź 2007, o 19:58
Lokalizacja: Olsztyn

Dziwna sprawa z olejem...

 

Postprzez ted3 » 8 paź 2007, o 23:42

Pewnie w silniku masz tak mało oleju ,że miarka nie sięga.
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska

Postprzez marko1967 » 8 paź 2007, o 23:59

miałem cos podobnego na początek wymien ten plastik to groszowa sprawa wtedy sprawdz poziom oleju w silniku umnie był popękany i było włożone kawałek węża ja włozyłem orginał plastik to musiałem prawie dwa litry oleju spuścić
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adek18 » 9 paź 2007, o 09:12

A gdzie można kupić ten plastik bo też mam go połamanego
adek18
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 wrz 2007, o 19:20
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez Docent » 28 paź 2007, o 17:58

Plastik kupisz w prawie każdym sklepie motoryzacyjnym ;) Następnie zrób dolewkę albo zmień olej (proponuję 15W40 jest bardziej gęsty i na pewno będzie wolniej znikał niż 10W40). I sprawdzaj co jakiś czas stan. Silnik na pewno będzie coś brał tak więc tym się nie przejmuj. Jeżeli od wymiany do wymiany weźmie więcej niż 1 litr to proponuję wymienić uszczelniacze zaworowe :)
Docent
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 16:57
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Ptaszek444 » 29 paź 2007, o 22:20

Koszt plastiku ok 3zł jezeli bedzie brał ole to proponuje zrobić remont silnika. Koszt części piescienie uszczelki, panewki to ok350zł-500zł.na częściach Getza. Remont może się okazać droższy jeżeli bedzie pąknięty tłok-tłoki koszt tłoka od150zł/szt.Jeżeli bedziesz sam robić zrób odrazy całość czyli głowicę i dół silnika ( praktycznie jedna robota ).
Ptaszek444
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 20:55
Lokalizacja: Łowicz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości