Dziwne drgania silnik wpada w wibracje

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwne drgania silnik wpada w wibracje

Postprzez DJ_DARCO » 30 mar 2011, o 22:50

Po ostatnim bzikowaniu a dokładniej paleniu gumy silnik wpada w dziwne wibracje przy 1200-1300 obrotów po naciśnięciu sprzęgła bez zmian czyli skrzynia odpada i tarcza sprzęgła również. Mógł uszkodzić się docisk? tak samo sprawa się ma przy przyspieszaniu powyżej 5000 obr. do 6000 silnik na pierwszym i drugim biegu dziwnie drga karoseria jakby od silnika powyżej 6500 wszystko ustaje. zastanawia mnie czy napewno docisk czy któraś poduszka pod silnikiem. dodam że przednia jest nowa i utwardzona. Silnik 1.4 ok. 72 KM
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice

Dziwne drgania silnik wpada w wibracje

 

Postprzez liwinglawida » 31 mar 2011, o 23:26

odejdę zdziebko od tematu..
1.4 i 72 km? z czego :luka:
poza tym to biedne 1.4 niedługo wyskoczy z ramy przy takim kręceniu.
liwinglawida
 

Postprzez Kwiatek » 1 kwi 2011, o 17:59

Sprawdź sobie poduchy pod silnikiem.
Kwiatek
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 11:55
Lokalizacja: Obrniki Śląskie

Postprzez DJ_DARCO » 2 kwi 2011, o 00:03

liwinglawida napisał(a):odejdę zdziebko od tematu..
1.4 i 72 km? z czego :luka:
poza tym to biedne 1.4 niedługo wyskoczy z ramy przy takim kręceniu.

1.4 to taki kochany silniczek że da się z niego trochę więcej nawet wycisnąć a z czego odpowiadam:
po pierwszę planowanie głowicy do granic możliwości=podniesiony stopień sprężania
po drugie odpowiednio dobrany stożek
po trzecie wydech sportowy ( kat out, strumienica, i koniec też sportowy)
po czwarte odpowiednio wyszlifowane kanały dolotowe i wydechowe
po piąte malutki opornik zamiast czujnika temperatury=więcej paliwa w dolocie
po szóste mały zabieg kolegi elektronika i odcięcie znika :-D
po siódme co to za sztuka dać 12 koni więcej silnikowi 1.4 trochę cierpliwości i serca trzeba włożyć
Wartość zhamowana 72 KM 136 NM
Wielki minus skrzynia nie wytrzymuje siadają łożyska i piąty bieg wymieniany już 2 razy
co do tych poduszek to mogę wykluczyć przednią i skrzyni, były wymienione w grudniu a ta na silniku jest w miarę sztywna sprawdzałem dzisiaj
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez b-bobo » 5 kwi 2011, o 21:04

witam.A na półośce sprawdzałeś czy jest guma cała ta od wyważania? nie oberwało jej.A na przegubach nie poodkręcały się śruby?
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez DJ_DARCO » 8 kwi 2011, o 22:40

Zagadka rozwiązana :-D okazało się że docisk sprzęgła się pokrzywił :-/ i stracił wyważenie i powodował wibracje. Założone całe nowe sprzęgło i wszystko hula. dzięki wszystkim temat zamknięty.
Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców moj-golf/mk3-cl-by-dj-darco-t21179.html
Avatar użytkownika
DJ_DARCO
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 18:04
Lokalizacja: Wadowice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 37 gości