dziwne obiawy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 22 lut 2008, o 21:22

moj takrze bez wiekszych problemow przejezdza przez torowisko puszczony swobodnie dodam ze mam obroty ustaw2ione na 600 przy jalowym biegu
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez farser » 22 lut 2008, o 22:04

A dlaczego masz tak niskie obroty powinno byc cos kolo 900 no chyba ze ssanie chodzi to jakis 1100.pozdrawiam
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez virus_wrona » 22 lut 2008, o 23:47

farser napisał(a):Dobre sprzeglo ot co :mrgreen: ale chyba przesadzasz :mrgreen:


Oczywiście nie jakieś bardzo strome górki, ale faktycznie moje sprzęgło ma pól roku. Wolne obroty u mnie to ok. 900 obr/min jak sie nagrzeje.
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez scuzz » 23 lut 2008, o 00:13

Mój też przez tory przejeżdża na 2 bez gazu a sprzęgło jak puszczam to w pewnym miejscu stawia opór.
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez Imper » 23 lut 2008, o 00:40

no rzeczywiscie 600 to troche za malo bo zbyt duze sa wstrzasy ;/ tylko problem polega na tym ze ja ine wiem gdzie sie reguluje te obroty ;/ ktos cos mi mowil ze kolo przepustnicy ale czy na wielopunkcie mozna samemu sobie regulowac??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez farser » 23 lut 2008, o 15:37

nigdy nie regulowalem tego :cry: a apropo sprzegla to na jadeynce pod taka spora (ale bez przesady)gorke bez gazu szedl i dalem dwa tez nie bylo zle myslalem ze sie zdusi a jednak najwiekszy problem mam z minimalnym luzem w kole z lewej strony ale jestem tak zajebany robota ze nie mam czasu podjechac do braciaka na sklep po lozysku a co mowa zrobic :-? chyba jutro sie za to wezme pozdrawiam
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez bleky99 » 23 lut 2008, o 17:27

tu nie chodzi czy bez gazu przejedzie na 2 przez tory ale o to ze podczas przejazdu przez torowisko nalezy dodac gazu ze wzgledów bezpieczenstwa--- :!:
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez farser » 23 lut 2008, o 17:54

Zgadzam sie z toba ze chodzi o bezpieczenstwo ale ja nie przejezdzam przy zamknietych rogatkach tylko jak sa otwarte a wtedy szanse na wjazd pojazdu szynowego sa raczej znikome zreszta nie robie tego caly czas aha i tory pokonuje raczej z mala predkoscia poniewaz szkoda zawieszen gadasz jak muj instruktor ktory mnie uczyl jezdzic nie bede przejezdzal przez tory 60km/h pozdrawiam



a tu cos o obrotach http://www.golf3.pl/topics7/problem-ze- ... 1add#26441
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
Avatar użytkownika
farser
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 11 sty 2008, o 20:03
Lokalizacja: mlawa

Postprzez czepi » 23 lut 2008, o 22:28

piszecie o 1000 , 900, czy nawet 600 a mnie się wydaje że wolne obroty powinny być 760-800 obr/min
Avatar użytkownika
czepi
Members
 
Posty: 825
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 20:05
Lokalizacja: Cieszyn/Radlin

Postprzez Imper » 23 lut 2008, o 23:20

powinny byc miedzy 900-800 wtedy silnik sie nie tresie tak znacznie:P ja mam na 600 ale to nie ja ustawialem ;/ musze je podniesc do 800 przynajmniej
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 59 gości