Dziwne Objawy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwne Objawy

Postprzez lanos20 » 27 maja 2012, o 20:47

Witam.
Szukałem po forach ale nie znalazłem odpowiedzi.
Problem wygląda tak: na zimnym silniku obroty wchodza na 2000 albo i wiecej i nie chcą spaść dopiero po ruszeniu obroty maleja ale po wciścięciu sprzęgła chile sa normalne potem wchodzi na 1500. Natomiast na rozgrzanym czami obroty falują w granicach 900 i strasznie szarpie jak odłanczałem kable od świec to na dwóch pierwszych nic sie nie działo dopiero na 3 i 4 obroty zmieniały. Kable po przystawieniu do bloku strzelają także są dobre. Świece pozamieniałem miejscami i bez zmian. Podejrzewam krokowy i pytanie jak sie go czyści bo czytałem żeby zamoczyć w bęzynie estrakcyjnej na noc czy to nie zniszczy obydowy? i czy może być rozpuszczalnik nitro zamiast bęzyny.
Jest wiele tematów podobych ale nie oddawały w pełni problemu. Jeżeli jest gdzieśopisany mój problem proszę o odnośnik. Jestem świeży ale postaram się poprawić jeżeli powieliłem temat.
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

Dziwne Objawy

 

Postprzez pietrasiak2 » 30 maja 2012, o 21:37

Odepnij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy (ten 4 pinowy) i zobacz powinny być 1100 , jeśli tak będzie to wymień go . Krokowy sprawdz najlepiej na zimnym po włączeniu zapłonu powinien wyjść popychacz popchnąć półksiężyc na którym chodzi linka gazu.A może masz brudną przepustnicę? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez boleK1315 » 30 maja 2012, o 22:42

Kolego jak odłączałaś przewody to nie szarpało lekko silnikiem ? Pali Ci na wszytkie cylindry ?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez lanos20 » 31 maja 2012, o 13:18

no właśnie na I garze nie pali najprawdopodobniej reszta ok. Po odłanczaniu przewodów silnik zmieniał obroty na ucho. jak rozgrzeje silnik to sprawdze ten czujnik temp ale chyba on jest winny. Zostaje problem tego niepalącego gara.
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boleK1315 » 31 maja 2012, o 14:24

Zobacz czy jest na nim iskra.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez lanos20 » 31 maja 2012, o 14:41

Świece są poprzekęcane na inne cylindry, Wiec to nie jej wina Bo teraz inny by nie gadał. czujnik temp do wymiany jak odłączyłem obroty spadły do 1000 więc winny już jest.
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boleK1315 » 31 maja 2012, o 14:43

W porządku, ale wykręć świece i połóż ją na pokrywie powiedzmy i każ komuś kręcić rozrusznikiem. Zobacz czy jest iskra na pierwszym garze. Jak nie ma no to podmień przewody i zobacz czy na innym będzie chodzić. Jak nie będzie to zobacz na styki w aparacie. Jak nie styki no to mierz kompresje.
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez lanos20 » 8 cze 2012, o 10:45

Byłem u mechanika powiedział że głowica do remontu (wypalone zawory) jak sądzicie 500~600PLN to dobra cena (częśći + robocizna). Jakodbiore napisze efekty.
lanos20
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 20:16
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 59 gości

cron