dziwne obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

dziwne obroty

Postprzez mariomc » 14 mar 2008, o 22:19

witam, pisze bo nie moge znalezc odpowiedzi.........kupilem pare dni temu golfa 3 2.0 gti i jest problem z obrotam.....nawet na cieplym silniku gdy wrzuce na luz lub go wysprzeglem to obroty spadaja odrazu na 1100 i dopiero po kilkunastu sekundach powoli z lekkim falowaniem zchodza do niecałych 800 i jest wtedy gitara bo chodzi piknie a jak przygazuje znowu 1100 itd. prosze o pomoc... czyścilem przepustnice i silniczek krokowy, wymienialem filtry paliwo dobre leje, wszytkoinne chodzi git.....
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

dziwne obroty

 

Postprzez madoniek » 15 mar 2008, o 17:23

a linka od gazu nie zacina Ci sie ?? moze cięzko chodzi i przez to pomału spadają obr.??
Avatar użytkownika
madoniek
Czytacz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17 lut 2008, o 18:28
Lokalizacja: Święcany

Postprzez mariomc » 16 mar 2008, o 15:59

nie, nie jstem aż takim amatorem.....
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez JETI MK3 » 17 mar 2008, o 12:21

Mam podobny problem z moim golfem 1.8 90km. tyle tylko że mi dodaje na luzie obrotów tak do 2200, chwile trzyma i dopiero potem spada. wyczyściłem silniczek krokowy, linka tez chodzi dobrze, ale istnieje podejrzenie że silniczek bedzie do wymiany. jutro podstawiam elektrykowi golfa i przełoży mi silniczek krokowy. jak będę miał chwilę to napisze ci czy coś pomogło.
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez Tiiger » 17 mar 2008, o 18:15

u mnie obroty falowały (850-1200), okazało się że miałem nieszczelną uszczelkę pod monowtryskiem...
Tiiger
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 7 cze 2007, o 17:43
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Stasio » 18 mar 2008, o 20:43

ja mam tak samo w moim golfiku 2.0 8v.... jak przygazuje to spadnie do 1100 1200 i powoli spada do 850.... jak jest zimny to faluja od 800 do 1200 ale to czasami tylko... nie wiem czym to moze byc spowodowane.... jak ktos wie prosze napiszcie.. pozdrawiam
Stasio
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 15:28
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Mexican » 19 mar 2008, o 16:19

Ja tez niestety tak mam zostają na 1200 potem spadaja na 800, szukamy experta ktory wytlumaczy takie zjawisko :)
Avatar użytkownika
Mexican
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6 mar 2008, o 16:18
Lokalizacja: Jastrzebie

Postprzez mariomc » 21 mar 2008, o 22:03

sluchajcie, ilniczek krokowy otworzyłem nawet ta nie rozbieralna czesc i wyczyscilem wszytko pieknie, teraz obroty spadaj do 800 tyle ze pojawil sie kolejny problem, auto czasami gaśnie po wysprzegleniu..niechce trzymac obrotów ale jak trzyma to idealnie 800:)....acha najwazniejsze ze dogielem taka blaszke którama bezposredni kontakt z "trzpieniem silniczka" na którym jest umocowane małe kółko. moze dogielem za mocno jutro rozbieram i proboje trucje odgiac sie zobaczy co bedzie......morał z tego wszytkiego taki ze wina to silniczek bo gdy przy nim grzebie to są zmiany, a dojscie do problemu to juz polowa sukcesu, pozdrawiam
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mietek » 22 mar 2008, o 00:52

posprawdzajcie sobie czujnik sterowania obrotami mi kiedys dzialalo na odwrut na zimnym silniku 600 na cieplym 1000 wszystkie wtyczki podociskajcie potrafia sie odczepic troche i niestykac
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

Postprzez Syki » 25 mar 2008, o 18:26

Witam.
Mam golfa 1.6 z 1993 roku. Pojawiły sie u mnie problemy z obrotami. Auto zimne po nocy w garażu po przkreceniu kluczyka łapie, by po 5 sekundach, bardzo nierównych obortów gaśnie. Z zapaleniem nie ma probelmu (czujnik Halla wymieniony 3 miesiące temu, nie ma imo i alarmu).
Gdy wyjadę na ulicę muszę go trzymać silno na obrotach, by silnik nie zgasł. Gdy się trochę zagrzeje jest juz lepiej. Najgorzej, gdy go wysprzegle, zdycha do strzału. Byłem u mechanika coś tam pogrzebał i za 2 tygodnie to samo. Gdy silnik jest mocno zagrzany pracuje w miarę równo, jednak gdy dojeżdzam do skrzyzowania hamując, zrzucam nogę z gazu silnik gaśnie na biegu bez gazu lub tym bardziej na luzie. Na każdych światłach muszę go trzymac na obrotach. Jeżdze teraz innym autem, bo golfem to męczarnie nie jazda.
Wszystkie filtry wymieniane co 10.000 ostatnio miesiąc temu. Auto choć stare, to mam do niego sentyment, dostałem go od ojca, kupiony w domu od nowości, przebieg ma 108.000.
Dzięki za poradę, muszę coś podpowiedzieć mechnikowi, a najlepiej po prostu go zmienic, bo jakas sierota z niego.
Syki
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 18:06
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez mariomc » 31 mar 2008, o 19:16

witam, wymieniłem silniczek krokowy i znikły moje problemy z obrotami na biegu jałowym zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku, spalanie nawet widocznie sie poprawiło bo w najgorszych czasach obroty na jałowym nie spadały poniżej 1600, pozdrawiam forumowiczów
mariomc
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 22:04
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości