dziwne piski z pod maski

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

dziwne piski z pod maski

Postprzez RR333DD » 10 kwi 2013, o 13:54

witam, mam problem z moim golfem 3 1.4 benzyna.
Jest to dosyc denerwujacy i niebezpieczny pro blem dlatego prosze o czybką odpowiedź.

jade golfem w normalny cieoly dzien to nic sie nie dzieje, ale jak zacznie padac deszcz to po jakims czasie dzieje sie cos takiego że, zaczyna coś piszczeć, lampy przygasaja, auto traci zryw i nie reaguje na dodawanie gazu. To trwa jakies 20 - 30 sec, niby nic takiego bo samo sie naprawia ale to nie jest śmieszne gdy sie dzieje na zakecie..... proszę o szybką pomoc.

[ Dodano: 2013-04-10, 12:58 ]
przepraszam za post pod postem ale zapomnialem dodać że jestem nowy w majsterkowaniu wiec prosze o jasne odpowiedzi a nie jakieś fachowe slownictwo XD
RR333DD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 13:35
Lokalizacja: opolskie

dziwne piski z pod maski

 

Postprzez prezesik » 10 kwi 2013, o 14:39

Pewnie rozciągnął się pasek od alternatora i się ślizga.
Poluzuj dwie śruby alternatora (tą na górze i tą na dole) aby można je było ruszyć palcami, wtedy sprężyna znajdująca się pod alternatorem napnie odpowiednio pasek, następnie dokręć śruby i powinno banglać.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez RR333DD » 10 kwi 2013, o 15:14

dziękuję za szybką odpowiedź. Sprawdze to jak najszybciej ale prosze pisac dalej comoże być winne gryby to nie pomogo.

[ Dodano: 2013-04-10, 18:15 ]
pasek nie ma luzu, ale dalej sie to dzieje ze piszczy i traci zryw itd, jakies inne pomysly sa?
RR333DD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 13:35
Lokalizacja: opolskie

Postprzez Myszkowski » 10 kwi 2013, o 19:41

Ja się podepnę pod temat (jeśli można i spytam) bo mi też piszczy, czy żeby sprawdzić czy to alternator rzegocze trzeba sciągnąc caly pasek klinowy ze wszystkich kół które napędza, czy mozna tylko z alternatora i próbować odpalić silnik? Bo wtedy będzie luźny i czy nic się nie popsuje. ?






pkt. 3 regulaminu
Ostatnio edytowano 10 kwi 2013, o 19:46 przez Myszkowski, łącznie edytowano 1 raz
Myszkowski
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 lut 2013, o 20:04
Lokalizacja: Polska

Postprzez prezesik » 10 kwi 2013, o 19:46

Myszkowski napisał(a):Ja się podepnę pod temat (jeśli można i spytam) bo mi też piszczy, czy żeby sprawdzić czy to alternator rzegocze trzeba sciągnąc caly pasek klinowy ze wszystkich kół które napędza, czy mozna tylko z alternatora i próbować odpalić silnik? Bo wtedy będzie luźny i czy nic się nie popsuje.

Można
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez RR333DD » 10 kwi 2013, o 20:39

czy to może być od szczotek? trochevwilgoci im by mogło przeszkadzać??
RR333DD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 13:35
Lokalizacja: opolskie

Postprzez pablomed » 10 kwi 2013, o 21:31

raczej nie, polej pasek wodą i od razu wiesz, wymień pasek jeśli polanie go na chwilkę wyciszy, a może to tylko kwestia naciągu.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kamilo9393 » 11 kwi 2013, o 22:29

zobacz pasek wielorowkowy, zużycie kółek napędowych alternatora, wału, i pompy wody.

ja u mnie w golfie miałem takie coś to była pompa woda, standardowy problem mettelli 64 zł brutto hurtem, bez podstawy,
Kamilo9393
kamilo9393
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 22:43
Lokalizacja: Starogard gdański

Postprzez Paweu » 11 kwi 2013, o 22:54

kamilo9393 napisał(a):ja u mnie w golfie miałem takie coś to była pompa woda,


Tyle że w 1.4 pompa wody jest na rozrządzie... ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez RR333DD » 12 kwi 2013, o 14:30

ok, sprawdzę.
Polałem wodą pasek i poszczał, ale pasek wygląda jak nowy, to co wymiana paska i po bólu?

[ Dodano: 2013-04-12, 13:51 ]
przepraszam za "bulu" xD, uroki nocek :P
Ostatnio edytowano 12 kwi 2013, o 14:31 przez RR333DD, łącznie edytowano 1 raz
RR333DD
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 10 kwi 2013, o 13:35
Lokalizacja: opolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron