Dziwne zachowanie przy wysokich obrotach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwne zachowanie przy wysokich obrotach

Postprzez Nosens » 6 sie 2014, o 14:55

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem, że przy wysokich obrotach, tak średnio przy 4,5 odczuwam, że samochód jakby blokował się, nagle takie zwolnienie, hmm... trudno to opisać ale jest to takie uczucie hamowania, jakby zwalniał, stopował. Mam silnik 2,0. Dodam, że wcześniej nie było takich problemów, jeszcze w tamym roku miałem odcinek, gdzie udało mi się pyknąć nim 220 i trzymał fason. Miałem pół roku temu wymieniany łańcuch, ogólnie połowa samochodu jest już chyba wymieniona i takie rzeczy... ktoś wie, co to może oznaczać lub co powoduje takie dziwne zjawisko?
Nosens
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 07:57
Lokalizacja: Kraków

Dziwne zachowanie przy wysokich obrotach

 

Postprzez MiroGti » 6 sie 2014, o 21:49

Nosens napisał(a):Mam silnik 2,0

jaki? oznaczenie
Nosens napisał(a):Miałem pół roku temu wymieniany łańcuch

a nie pasek ? oznaczenia motora padaj bo jeśli masz AGG to pewnie czujnik hall
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 7 sie 2014, o 09:45

łańcuch - to może masz ABF 16?
Niską odcinkę o ile o to Ci chodzi ( a nie o wyraźny spadek mocy) wyjasni diagnostyka komputerowa, przyczyna to zwykle hall w aparacie zapłonowym jak kolega wyżej napisał, o ile to silnik z czujnikiem wału korbowego . Więcej nie da się napisać za mało danych, silników 2.0 8V jest trzy rodzaje częse i dwa rzadkie plus silnik 16V z oznaczeniem ABF
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Nosens » 7 sie 2014, o 09:57

Hmmm, z tego co wynika z moich poszukiwań, wynika, że jest to prawdopodobnie ABA. Bo mam 1984,00cm3, 85 kW przy silniku 2,0 GTI - szukałem opisu silnika pod maską, nawet z tyłu w bagazniku ale nigdzie tego opisu nie mogę znaleźć, więc sugerowałem się informacjami na tej stronce: http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/dane-silnikow/ - chociaż już sam nie wiem. Będę w takim razie musiał udać się na stacje diagnostyczną i sprawdzić o co chodzi. Jak widać muszę jeszcze wieeeeeeeeeeele się nauczyć :) Tak czy siak wielkie dzięki! :)
Nosens
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 07:57
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości