Dziwny przypadek - silnik 1.6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwny przypadek - silnik 1.6

Postprzez PrzemkoXVI » 10 lut 2013, o 22:36

Panowie temat rzeka - mianowicie auto od czasu do czasu się zachrztusi (nie wiem jak to nazwać, czasami złapie w czasie jazdy kangurka, najczęściej na 4-biegu) . Przepustnica wymieniana późną jesienią, akumulator nie ma tygodnia, świece były montowane dwa sezony temu, olej - zeszłego lata. Czasami również długo musi kręcić, żeby odpalić. Co to może być?
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Dziwny przypadek - silnik 1.6

 

Postprzez Paweu » 10 lut 2013, o 22:41

Przewody?

Stan świec sprawdzałeś?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PrzemkoXVI » 10 lut 2013, o 22:42

Paweu_mk3 napisał(a):Przewody?


Nawet mnie nie strasz! :-?
Co prawda autem mało jeżdżę, mam nadzieję, że to tylko wilgoć. Świece wydają mi się ok'ej. Jutro się upewnię.
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez Paweu » 10 lut 2013, o 22:48

PrzemkoXVI napisał(a):Paweu_mk3 napisał/a:
Przewody?


Nawet mnie nie strasz!
Co prawda autem mało jeżdżę, mam nadzieję, że to tylko wilgoć. Świece wydają mi się ok'ej. Jutro się upewnię.


Nawet nie zamierzam...
Pora sprzyjająca bo ciemno... Zobacz czy nie ma gdzieś przebicia.

Jak się rozgrzeje to ma takie objawy czy świeżo po zapaleniu?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez paxstor » 10 lut 2013, o 22:59

PrzemkoXVI, Sprawdź też tą wilgoć jak mówisz, u mnie tez robił się taki "kangur" na wyższych biegach a na niższych było w miarę i działo się tak po przejechaniu parunastu km
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez PrzemkoXVI » 11 lut 2013, o 00:49

Tzn. powiem wam tak - autem staram się jeździć rzadko. Jest on dosyć mocno zawilgocony, co mogło się w znacznej mierze przyczynić do tego, że musiałem ostatnio wymienić akumulator. Jak silnik jest nagrzany to problem znika (po przejechaniu 10-20 km). Jednak do tego momentu kilka kangurów zdarzy mu się ustrzelić. Ciężko jest mu też zapalić bez dłuższego przytrzymania kluczyka i nogi na gazie. Świece wymieniłem od razu po zakupie samochodu, czyli w wakacje 2011 roku. Powinny być spoko, choć mogę się mylić.
Avatar użytkownika
PrzemkoXVI
Members
 
Posty: 1875
Dołączył(a): 29 lip 2011, o 19:52
Lokalizacja: Willenberg

Postprzez Paweu » 11 lut 2013, o 00:52

więc problem może tkwić w zawilgoconej kopułce lub przewodach WN.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 11 lut 2013, o 01:10

PrzemkoXVI, nie wiem czy to pomorze, kup taki pochłaniacz wilgoci w woreczku i wpakuj gdzieś blisko świec, może jakimś cudem zadziała i będzie zbierało z nich wilgoć... Nie bardzo w to wierzę, ale te 10zł możesz zaryzykować ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 11 lut 2013, o 01:22

Opik napisał(a):PrzemkoXVI, nie wiem czy to pomorze, kup taki pochłaniacz wilgoci w woreczku i wpakuj gdzieś blisko świec, może jakimś cudem zadziała i będzie zbierało z nich wilgoć... Nie bardzo w to wierzę, ale te 10zł możesz zaryzykować


albo zabieraj przewody i kopułkę do domu gdy nie korzystasz z auta dłuższy czas ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 28 gości