Falowanie obrotów 2.0 8V

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Gesiu_15 » 9 mar 2015, o 18:21

Rockstar, podpinałeś pod vaga jakeś błędy ? Sonda działa ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Rockstar » 14 mar 2015, o 13:36

Sprawdziłem przepływkę miernikiem. Na samym zapłonie - 0.24v, na wolnych obrotach - ok. 0.68-0.75v. Przy ręcznym otwieraniu klapki napięcie wzrasta płynnie choć mam wrażenie że przy minimalnym otwieraniu klapki dalej trzyma te 0.24, trzeba otworzyć ją tak o ok. 2mm i już płynnie wzrasta.
Na odpiętej sondzie lambda falowanie nadal występuje. :kwasny:
Dodam również że leje z wydechu. Jak wjeżdżam do garażu to za golfem zostają krople a na miejscu już pojawia się plama :D
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Opik » 14 mar 2015, o 16:08

Rockstar, jeżeli po tych 2-3 km go zgasisz i po chwili odpalisz to nadal faluje czy jest spokój na te kolejne 2-3km?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rockstar » 14 mar 2015, o 18:13

Opik, Na chwilę mu przejdzie, tak samo jak mu przygazuję to czasami przestaje falować. Ogólnie to falowanie występuje nieregularnie pojechałem ostatnio do mechanika to jak na złość całą trasę obroty ani drgnęły :D To samo jest jak stoi parę minut na wolnych - faluje chwilę, chwilę przestanie i znowu.
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Opik » 14 mar 2015, o 18:22

Rockstar, poszukaj kompa na podmiankę ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 14 mar 2015, o 21:31

Opik napisał(a): poszukaj kompa na podmiankę

Jak ma imo to lipa z podmianki ,zobacz czy nie masz albo czy nie czuć paliwa z wężyka od regulatora ciśnienia ,lub czy jest szczelny w całości aż do filtra .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Rockstar » 14 mar 2015, o 22:55

Immo nie mam ale ze znalezieniem komputera w okolicy już może być ciężko :/ Wężyk od regulatora wymieniłem kiedyś, paliwa w nim też brak.
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Opik » 15 mar 2015, o 01:45

to wydaj te 60-100zł na kompa z takim samym numerem, jak nie pomoże to sprzedasz dalej ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 mar 2015, o 10:58

A przekaźnik pompy paliwa i zasilania komputera sprawdzałeś ? pod kątem zimnych lutów ? też miałem raz podobne jaja i przekaźnik nr 30 (zasilanie kompa) miał luźne styki ,zaglądnąć nie zaszkodzi i ewentualnie przylutować nie pewne połączenia dla pewności .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Rockstar » 20 mar 2015, o 15:30

Przekaźniki sprawne. Dodam że jak zdejmę wężyk który idzie do przepustnicy obroty zaczynają tak samo falować.
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez kasanowa203 » 28 mar 2015, o 19:42

Witam może ktoś mi pomoże czyściec przepustnice i teraz musze chwile po kręcić żeby odpalić i obrotu obrazu wskazują na 4200 i niewiem co to może być
kasanowa203
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 18:15
Lokalizacja: śląsk

Postprzez MiroGti » 29 mar 2015, o 17:41

Rockstar napisał(a):Dodam że jak zdejmę wężyk który idzie do przepustnicy obroty zaczynają tak samo

Ten wężyka jak się nie mylę idzie do trójnika gdzie jeden wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa a drugi do filtra powietrza ? zmień te wężyki na nowe bo ten motor jest wrażliwy na lewe powietrze / zasyfioną przepustnicę /krokowiec
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 12 gości