Sprawdziłem przepływkę miernikiem. Na samym zapłonie - 0.24v, na wolnych obrotach - ok. 0.68-0.75v. Przy ręcznym otwieraniu klapki napięcie wzrasta płynnie choć mam wrażenie że przy minimalnym otwieraniu klapki dalej trzyma te 0.24, trzeba otworzyć ją tak o ok. 2mm i już płynnie wzrasta.
Na odpiętej sondzie lambda falowanie nadal występuje.
Dodam również że leje z wydechu. Jak wjeżdżam do garażu to za golfem zostają krople a na miejscu już pojawia się plama
Opik, Na chwilę mu przejdzie, tak samo jak mu przygazuję to czasami przestaje falować. Ogólnie to falowanie występuje nieregularnie pojechałem ostatnio do mechanika to jak na złość całą trasę obroty ani drgnęły To samo jest jak stoi parę minut na wolnych - faluje chwilę, chwilę przestanie i znowu.
Jak ma imo to lipa z podmianki ,zobacz czy nie masz albo czy nie czuć paliwa z wężyka od regulatora ciśnienia ,lub czy jest szczelny w całości aż do filtra .
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć. Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
A przekaźnik pompy paliwa i zasilania komputera sprawdzałeś ? pod kątem zimnych lutów ? też miałem raz podobne jaja i przekaźnik nr 30 (zasilanie kompa) miał luźne styki ,zaglądnąć nie zaszkodzi i ewentualnie przylutować nie pewne połączenia dla pewności .
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć. Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Rockstar napisał(a):Dodam że jak zdejmę wężyk który idzie do przepustnicy obroty zaczynają tak samo
Ten wężyka jak się nie mylę idzie do trójnika gdzie jeden wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa a drugi do filtra powietrza ? zmień te wężyki na nowe bo ten motor jest wrażliwy na lewe powietrze / zasyfioną przepustnicę /krokowiec
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć. Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.