Falowanie obrotów 2.0 8V

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Maajki » 30 mar 2015, o 11:22

Miałem to samo tylko w 1.6 wymieniłem sonde lambda dałem nowe świece i kable od cewki też wymieniłem i jeszcze miałem kopułkę do wymiany i palec i autko śmiga teraz ;)
Maajki
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 00:42
Lokalizacja: Polska

 

Postprzez Franeczek » 30 mar 2015, o 14:04

PODPINAM SIE POD TEMAT ABY Nie ZAKŁADAĆ NOWEGO. planuje kupic sobie golfika tmy razem benzynke 2.0 GTI AGV.znalazłem akurat od kolegi powiedział mi szczerze co go boli itp. nie chce dużych pieniędzy jak wspomniałęm to kolega. dodał że po rozgrzaniu coś przerywa co to takiego może w końcu być?? mówił że świece. opłaca sie to brać ???
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Avatar użytkownika
Franeczek
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 3 gru 2011, o 12:46
Lokalizacja: Kraśnik
Rocznik: 1993
Silnik: 2.0 2E
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Maajki » 30 mar 2015, o 15:30

Weź go na komputer i Ci powiedzą co jest z nim nie tak szczerze mówiąc wtedy będziesz pewny ile byś musiał w niego włożyć.
Maajki
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 00:42
Lokalizacja: Polska

Postprzez damiancu » 30 mar 2015, o 15:42

Franeczek napisał(a):PODPINAM SIE POD TEMAT ABY Nie ZAKŁADAĆ NOWEGO. planuje kupic sobie golfika tmy razem benzynke 2.0 GTI AGV.znalazłem akurat od kolegi powiedział mi szczerze co go boli itp. nie chce dużych pieniędzy jak wspomniałęm to kolega. dodał że po rozgrzaniu coś przerywa co to takiego może w końcu być?? mówił że świece. opłaca sie to brać ???


A może silnik ADY 95r. lub AGG 96-97r?
Trzeba wymienić świece i wtedy rozmyślać :)
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Postprzez Rockstar » 31 mar 2015, o 21:37

MiroGti napisał(a):
Rockstar napisał(a):Dodam że jak zdejmę wężyk który idzie do przepustnicy obroty zaczynają tak samo

Ten wężyka jak się nie mylę idzie do trójnika gdzie jeden wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa a drugi do filtra powietrza ? zmień te wężyki na nowe bo ten motor jest wrażliwy na lewe powietrze / zasyfioną przepustnicę /krokowiec

Wężyk od przepustnicy i od regulatora zmieniony, wkrótce wymienię też ten który idzie do filtra.
Czy ustawienie zapłonu może też wpływać na takie falowanie? Pytam bo już w zasadzie nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić/wymienić.
Dodam również że takie falowanie coraz częściej pojawia się gdy obciążę go nieco tzn. włączę światła, nadmuch i radio.
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez damiancu » 31 mar 2015, o 21:44

Może alternator trzeba sprawdzić? Łożyska i regulator lub rolkę napinacza.
Avatar użytkownika
damiancu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 6 mar 2011, o 20:23
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Postprzez Rockstar » 15 kwi 2015, o 22:05

Postanowiłem sprawdzić dzisiaj zapłon. Na początek nieco go opóźniłem, falowanie ustało ale przy wciśnięciu gazu do końca czuć było że przerywa i nie idzie równo. Później ustawiłem wg. lampy na 6 stopni - moc wzrosła ale falowanie powróciło.
Czy to może być coś z układem zapłonowym, elektryką? Czy może powinienem jeszcze coś innego sprawdzić?
Rockstar
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 27 lut 2015, o 23:54
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez MiroGti » 16 kwi 2015, o 20:04

Musisz jeszcze zapłonem się pobawić ,też miałem kiedyś 2,0 2E i ten sam problem miałem ,przestawiałem zapłon po troszku aż w końcu znalazłem ustawienie że nie falował i miał kopa .
Kąt wyprzedzenia zapłonu dla silnika 2E wynosi 6±1° prędkość biegu jałowego 770 do 870 obr/min oraz 40±3° przy 2800 obr/min.
Sprawdź też dokładnie wężyki podciśnienia
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości