falują obroty silnika, cieżko odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

falują obroty silnika, cieżko odpala

Postprzez rumbo » 18 sty 2009, o 22:58

Witam sznownych kolegów.

Mój golfer ostatnio zaczął odmawiać posłuszeństwa, a mianowicie gdy mam wsadzony swój akumulator 45ah silnik czasami lubi cieżko odpalić, po odpaleniu auto przy obrotach 1500 - 2000 ma strasznego muła odczuwalnego jakby zaczął gasnąć. Dzisiaj padł mi aku i pożyczyłem od kolegi z passata aku 65ah auto paliło bez problemu nie było już zamułki ale za to obroty falowały od 900 do 1100.
Pytanie brzmi co może być przyczyną takiego zachowania czy jest to wina świec kabli itp etc., silniczka krokowego czy też może wina aku

Proszę o szybkie odpowiedzi bo sprawa jest dość pilna...
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna

falują obroty silnika, cieżko odpala

 

Postprzez SotoM » 18 sty 2009, o 23:15

moze warto było by sprawdzić ładowanie alternatora,moze za słabo ładuje i jest słaba iskra na swiecach i dlatego tak sie zachowuje...bo przecież wysokie napiecie na swiece jest brane z AQ a nie alternatora...pobiera duzo pradu i alternator nie wyrabia z ładowaniem go..
chyba ze zbieg okoliczności i zaczął łapać lewe powietrze na łaczeniu kolektroa ssącego z głowicą...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rumbo » 18 sty 2009, o 23:19

alternator mam nówke sztuke stara obudowa jedynie została... ładowanie mam sprawdzone przez elektryka ok 14.5 v
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna

Postprzez SotoM » 18 sty 2009, o 23:28

a w jakim stanie masz układ Wysokiego Napiecia - czyli świece , przewody ,kopólka ,palec, kiedy był sprawdzany zapłon...?? jesli przewody wysokiego napiecia masz stare a na fajkach sa blaszki to warto było by je zdiac bo iskra zamiast walić w swiece to wali w te blaszki i silnik fisiuje na obrotach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez wojtek070580 » 19 sty 2009, o 14:49

no hej moim zdaniem to jak kolega napisał napewno coś z wysokim napięciem jak masz skąd to poprzekładaj przewody i zobaczysz co się będzie działo
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ

Postprzez rumbo » 21 sty 2009, o 22:56

witam!
Przyczyna została znaleziona i usunięta... wadliwe okazały się: paluch, kopułka, przewody, świece. Teraz golfer chodzi jak marzenie :D pozdrawiam i dzieki za pomoc
dupowóz VW GOLF III, tatowoz Opel Vectra B
Mój Golfik -->http://www.golf3.pl/topics2/rumbo-moj-golf-18-gl-vt12505.htm
NOWE FOTKI strona 1 DUŻO ZDJĘĆ ostatnia aktualizacja zdjęć 7.08.2009
Avatar użytkownika
rumbo
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 21:32
Lokalizacja: Chojna


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 102 gości