Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 20:34

Z czujnika ciśnienia oleju na pewno nie.
Nie sugerujcie się tym,ze z dołu koło miski czystko bo wymyłem wcześniej i leciało obrzeżami skrzyni. Raczej chyba nie leje spod miski? Bo dziwne żeby tak w skrzyni olej był.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

 

Postprzez pietrasiak2 » 21 maja 2014, o 06:51

Masz wyciągnięty silnik to moim zdaniem nie zastanawiaj się z wymianą siemeringa wału korbowego . Zdemontuj docisk,tarczę i koło zamachowe to będziesz miał obraz z foto to na 90% on puścił.
Pamiętaj by zaznaczyć osaczenie koła na wale by nie zmienić wyważenia wału :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 21 maja 2014, o 07:33

Ok, dzięki za radę ;) Simering już wczoraj kupiłem także na pewno będzie wymieniony ;)
A Jak to jest później z ustawieniem tarczy sprzęgłowej,żeby bez problemu złączyć ze skrzynią?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 21 maja 2014, o 08:10

Tarczę się centruje. TZN musisz pokombinować z jakimś wałkiem który wejdzie w otwór w kole (średnica wałka sprzęgłowego) drugie fi to fi wielowpustu tarczy .
Po prostu musisz podebrać coś w podobie do wałka sprzęgłowego średnic (fi) nie pamiętam. Także pokombinuj :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 21 maja 2014, o 13:43

To,ze się centruje to wiem. Po prostu myślałem,ze ktoś ma jakiś sprawdzony sposób jak szybko to ustawić. No nic, będę kombinował ;)
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 21 maja 2014, o 13:48

Sory ,nie kombinowałem bo mam tokarkę to takie rzeczy dorabiam w/g potrzeby z kawałka prętu :-) ;-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 21 maja 2014, o 16:51

Co sądzicie o tym?
Obrazek
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 21 maja 2014, o 21:05

Ten olej to mi w cale nie wygląda jak ze skrzyni tylko jak smar z półosi ,dziwny jakiś :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 22 maja 2014, o 12:26

Sam już nie wiem czy to cieknie z silnika czy ze skrzyni :/
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 22 maja 2014, o 15:50

A ze tak spytam oslony od przeglubu wewnetrznego cale? Ten simering juz zmien jak na widoku ale wina raczej nie po jego stronie a oleju ubywa z silnika albo w skrzyni jest stan ?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 22 maja 2014, o 16:29

Tego sam do końca nie wiem,bo ten silnik ze skrzynią dopiero co włożyłem i po paru próbach odpalenia zauważyłem,że cieknie olej,wiec od razu go wyciągnąłem. Także po stanie oleju raczej nie wywnioskuje :/ Byłem pewien,że to wina simeringu,ale teraz mam mieszane myśli..
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 22 maja 2014, o 18:50

A tak apropo to uszczelnienie na wałku sprzęgłowym to jest?
Na Twoim miejscu jak nasz to rozebrane wymiwniłbym ten na skrzyni 17 zeta i doszczelnił miskę za silikon ok 22 zł. Przy okazji sprawdziłbym smok i naciąg łańcuszka pompy oleju :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 30 gości