Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 12:13

Wymieniłem uszczelniacz wału i jak na razie silnik pracował z 40-60min i nie widać wycieku.Problem teraz jest ze zbyt dużym ciśnieniem płynu chłodzącego. Zagrzał się do 90stopni i po lekkim odkręceniu korka wręcz wystrzeliła woda(tymczasowo nalana). Powoli odkręciłem korek i ponowna próba, tym razem bez zakręcenia w ogóle korka.Odpaliłem i po chwili woda zaczęła wypływać ze zbiorniczka,więc zgasiłem auto. Nie wiem jak jest z termostatem,bo na razie nie sprawdzałem. Mruga kontrolka płynu chłodzącego,gdzie stan jest maximum. Dodam tylko,że auto lekko kopci(niebieski dymek), faluje trochę na obrotach(może wina leży po stronie zapłonu,bo ustawiony na "oko") i jest złożony na starej uszczelce. Poprzedni właściciel wymienił ją przed sprzedażą silnika,a ja ściągałem głowicę aby ją tylko sprawdzić,bo nie mogłem odpalić silnika. Zawory wydechowe zbytnio nie trzymają, lekkie luzy na prowadnicach są, uszczelniacze twarde. Na razie założyłem starą uszczelkę,bo będzie robiona głowica, także nie widziałem sensu zakładania nowej.Olej ubywa(sądzę,ze jest przepalany). Nie ma go za to w układzie chłodzenia,ani wody w oleju. Co o tym sądzicie? Wina leży po stronie termostatu, uszczelki czy czegoś innego?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

 

Postprzez pawlacz » 27 maja 2014, o 12:32

Moze winny byc termostat czytalem nie raz ze co 4 jest sprawny ;p najlpeiej wrzuc go do garnka z wodą i zobacz kiedy i czy wogole sie otworzy ;d
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 20:14

Tylko gdzie jest ten termostat? :o
Jeszcze takie pytanie, wąż z chłodnicy(górny) ma iść do głowicy czy na dół silnika?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 27 maja 2014, o 20:21

Dawid95 napisał(a):Tylko gdzie jest ten termostat? :o


Termostat jest pod pompą wspomagania . Zdejmujesz pasek , odkręcasz bodajże 3 śruby , odchylasz pompę i masz termostat widoczny .

Dawid95 napisał(a): wąż z chłodnicy(górny) ma iść do głowicy czy na dół silnika?


wąż górny chłodnicy idzie do króćca , tam gdzie jest czujnik temp :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 20:22

Ok,to jutro się za to zabiorę. A co może być przyczyną mrugania kontrolki płynu chłodzącego? Stan jest w normie.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 27 maja 2014, o 20:24

:-) łap . Może być zepsuty czujnik temp znajdujący na króćcu przy głowicy lub przetarty jest kabel .

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... +kontrolka
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 21:10

Rozebrałem i był tylko kawałek termostatu(ktoś go rozciął aby wsadzić część i żeby było szczelnie), także wina nie leży na pewno po stronie termostatu.
Może węże pomieszałem?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 27 maja 2014, o 21:14

to kupuj WAHLERA i zakładaj . Pamiętaj o odpowietrzeniu układu :-)

jakie węże pomieszałeś ? :luka:
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 27 maja 2014, o 21:17

Dawid95 napisał(a):Rozebrałem i był tylko kawałek termostatu(ktoś go rozciął aby wsadzić część i żeby było szczelnie), także wina nie leży na pewno po stronie termostatu.

jak kawałek termostatu ?,jakie rozcinanie ?tam ma być termostat cały i uszczelka do niego i ma pasić
Dawid95 napisał(a):Może węże pomieszałem?

Gesiu_15 napisał(a):wąż górny chłodnicy idzie do króćca , tam gdzie jest czujnik temp :-)

a dolny do termostatu
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 21:22

Wiem,wiem ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu,bo przez ten kawałek termostatu, układ był cały czas otwarty i nie ma opcji aby go coś tam blokowało.
Ten termostat był tak jakby "wybebeszony".
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 27 maja 2014, o 21:25

Dawid95 napisał(a):Wiem,wiem ale to i tak nie rozwiązuje mojego problemu,bo przez ten kawałek termostatu, układ był cały czas otwarty i nie ma opcji aby go coś tam blokowało.
Ten termostat był tak jakby "wybebeszony".


to ładnie masz pogrzebane , ciekawe co jeszcze na sztukę zrobione . Jedź po termostat i zakładaj :-) dla pewności przepłukał bym układ i zalał świeżutkim płynem :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 27 maja 2014, o 22:05

A daj spokój :/ Już nie mam siły z tym silnikiem..
No wiadomo,ze założę nowy, tylko dlaczego takie ciśnienie robi się w układzie? :-/
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

cron