Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez MiroGti » 28 maja 2014, o 08:07

Sprawdź upg na zawartosc spalin w plynie albo masz walniety korek od zbiorniczka wyrownawczego
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Dawid95 » 28 maja 2014, o 13:26

Niestety nie mam przyrządu do sprawdzania a auto stoi uziemione także nie mam jak podjechać nawet do mechanika :/
Jakby była walnięta uszczelka pod głowicą to nawet na wolnych obrotach tworzyłoby się tak duże ciśnienie,że przy odkręcony korku wylewałaby się woda?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 28 maja 2014, o 13:28

załóż termostat i odpowietrz układ i nie powinno być ciśnienia :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 28 maja 2014, o 18:31

Dobrze podłączone są wszystkie węże?
Obrazek

To normalne,że po zamontowaniu termostatu i przy ściągniętych wężach od chłodnicy, lejąc wodę pod max do zbiorniczka wyrównawczego znikąd się nie wylewa? Dołem to wiadomo,bo termostat zamknięty,a górą?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pablomed » 29 maja 2014, o 14:56

węże ok ale pytania nie rozumiem. Przecież pojemność układu chłodzenia w samym silniku ma ze 3 litry pojemności to tam się tyle zmieści wlewając się wężem z dołu zbiorniczka do bocznego króćca silnika, i dopiero jak się przeleje do poziomu króćca z przodu głowicy to zacznie się wylewać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawid95 » 29 maja 2014, o 15:21

No i ja też tak myślałem. Ze 2-3litry wlałem, ze zbiorniczka wręcz wylewa się a silnikiem nie przelało się. To chyba nie jest normalne gdyż zbiorniczek zamontowany jest wyżej niż kruciec wodny, co lepsze niż cały silnik.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 29 maja 2014, o 21:13

Dawid95 napisał(a):Problem teraz jest ze zbyt dużym ciśnieniem płynu chłodzącego.


Dawid95 napisał(a):dodam tylko,że auto lekko kopci(niebieski dymek), i jest złożony na starej uszczelce. Poprzedni właściciel wymienił ją przed sprzedażą silnika,a ja ściągałem głowicę aby ją tylko sprawdzić,bo nie mogłem odpalić silnika.

.
Dawid95 napisał(a): Na razie założyłem starą uszczelkę,bo będzie robiona głowica, także nie widziałem sensu zakładania nowej.uszczelki

tak czytając to :-o silnik jest coś kombinowany , a uszczelkę głowicy gdzie nie obróciłeś odwrotnie? i ten króciec boczny dobrze założony jest? bo czasem jak go odwrotnie dasz to otwór w nim jest połowę mniejszy :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 30 maja 2014, o 12:26

Dawid95, tak czy inaczej założenie starej uszczelki pod głowicę powoduje ze wogóle niema o czym pisac póki nie bedzie zmieniona. Rób głowiće składaj na nowej uszczelce i zobaczysz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dawid95 » 30 maja 2014, o 23:56

MiroGti, Silnik miał być po kompletnym remoncie głowicy i w pełni sprawny gdy go kupowałem.
Wsadziłem go i od razu napotkałem problem. Nie chciał odpalić.. Wszystko robione na odpierdziel,aż w końcu postanowiłem sprawdzić czy aby na pewno była robiona ta głowica. Rozebrałem, zawiozłem do sprawdzenia i okazało się,ze potrzebny będzie już jej remont,ale zapalić na niej powinien. To wsadziłem na szybko z powrotem aby sprawdzić czy silnik w ogóle odpali,bo nie widziałem sensu robienia jej gdyż może się okazać,że cały silnik będzie nadawał się do kapitalnego remontu. Teraz go odpaliłem i zauważyłem,że kopci i jest problem z tym ciśnieniem. Chce to ogarnąć, całą instalacje i resztę a później ściągam głowicę, zawożę do robienia i od razu wlecą nowe uszczelki. Kruciec w sumie nie wiem czy go nie dałem odwrotnie,ale i tak muszę go wymienić gdyż ten jest pęknięty oraz wąż z niego do nagrzewnicy mam inny i trochę się on zagina. Podejrzewam,że przez to był słaby przepływ i nie było dobrego obiegu. Termostat już wymieniony, teraz czeka mnie kupno krucca(nie wiem czy używka,czy tani jest nowy), wymiana tego węża i zobaczymy.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez simi-s1 » 31 maja 2014, o 12:18

jak to jeszcze aktualne to mam na sell wszystkieuszczelki paski rozrząd nowe do 2e dodatkowo przepływka i węze od odmy to uzywanealeori i ideał
ze Ci faluje jeździł na lpg i masz przeplywe zwalona krokowca czujnik hallalub lambde
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez Dawid95 » 31 maja 2014, o 21:01

A czy to,ze kopci to jest wina głowicy czy bardziej pierścieni?

[ Dodano: 2014-05-31, 20:00 ]
Panowie szybka pomoc. Musze zmienić olej,bo tego aktualnego jest mało(10W40) a jadę zaraz do miasta i mógłbym kupić. Bierze olej, tzn. kopci

10W40 czy 15W40? Liczę na szybką odpowiedź z małym uzasadnieniem.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 1 cze 2014, o 21:45

Dawid95 napisał(a):A czy to,ze kopci to jest wina głowicy czy bardziej pierścieni?

wina może być pierścieni a także uszczelniaczy jak się ma ściągnięta głowice to ile to wyciągnąć pierścienie tym bardziej że bardzo drogie nie są i zrobić tak jak bóg przykazał ;-)
Dawid95 napisał(a):10W40 czy 15W40?

jeśli myślisz remont robić to zostań przy 10W40 ja kiedyś miałem 2,0 2E i po remoncie dalej był półsyntetyk i grama oleju nie brał ,a 15W40 to już gęsty olej
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

cron