Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Dawid95 » 1 cze 2014, o 23:28

A ile to roboty z wymianą? Trzeba dołem korby odkręcać i wyciągać? Czy jak to jest,bo jedynie gdzie to w 126p. zmieniałem a tam jest trochę inaczej to wygląda. Nie trzeba będzie wtedy panewek zmieniać? I jak będzie mniej więcej koszt wymiany pierścieni?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

 

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 06:23

odkręcisz misę ,korby i tłoki na wierzchu poza tym panewki kosztują ok50zł ,pierścienie ok 50zł na dziurę i masz dół gotowy jak sam robisz a głowicę dajesz do splanowania + docieranie zaworów ,wymiana uszczelniaczy i jest pewne .U mnie w okolicy biorą za głowicę ok 250zł gotowa do założenia całość tej operacji nie powinno przekroczyć 7stów i wiesz co masz a za te pieniądze kupisz używany silnik a potem jaja wychodzą takie jest moje zdanie bo tak kiedyś robiłem ;-)
p.s
jak panewki będą ok to nie pomyl potem przy składaniu gdzie która była dasz radę
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 11:21

Dowiadywałem się co z głowicą,bo ją już zawoziłem do sprawdzenia to koleś powiedział mi,że z 300zł, no w 400zł się powinienem zmieścić,ale już bedzie wszystko zrobione jak Bóg przykazał. Jak na razie nie jestem w stanie wydać kasy na cały remont(mówimy tu o głowicy i dole). Przy samej głowicy trzeba liczyć jeszcze uszczelki i nowy olej to już z 500-600zł wydam. Chciałem na razie ogarnąć całe auto,bo mam jeszcze problem z kierunkami i cały środek rozebrany,więc może odpuścić na razie robienie pierścieni i zrobić samą górę?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 16:27

Co tanio to potem drogo,przecież nie poskładasz głowicy na starej uszczelce znowu :-o więc potem koszt jeszcze raz olej ,paski itp , to wolałbym ten środek mieć nie poskładany niż dalej nie wiadomo co z silnikiem a tak to złożysz jak należy i temat silnik zakończony ,a nie znowu co jest bo głowica po remoncie :?: ale stare uszczelki bez sensu twoja robota ,zrób jedno ale do końca ,tak to nigdy ładu nie dojdziesz ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 16:46

MiroGti, a co sądzisz o innym silniku z rozbitego auta? Robiona była cała głowica(tylko korpus stary i wałek rozrządu) przy 170tys. obecnie jest 197tys. nie kopci, gwarancja rozruchowa.Koleś robił go pod siebie czyli nie powinno być fuszerki. Oznaczenie silnika AGG, ja obecnie mam 2E. Nie za bardzo wiem który lepszy a widzę,że Ty taki masz to może się coś wypowiesz na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Gesiu_15 » 2 cze 2014, o 17:02

u siebie zrobisz i wiesz co masz a kupisz drugi a może być jeszcze w gorszym stanie . Mówi ci że było to tamto robione , po założeniu okazuje się że kopci , i trzeba silnik rozpoławiać . AGG różni się od 2E . Przepływka jest inna w AGG niż w 2E . Przy kupnie drugiego silnika to i tak wymiana oleju , nowy rozrząd , wymienił bym też dla pewności uszczelki jak się ma silnik na stole. Skoro masz swój silnik już w częściach , zrób kapitalke i wiesz co masz :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 17:12

Kupowałem od tego kolesia części i widziałem co ma. Robił golfa pod siebie(nawet wrzucał jakieś graty z 20jahre) i podejrzewam,że silnik też nie miał lipy.Nawet może znajdzie fakturę po robocie głowicy. Daje też gwarancję rozruchową i mam do niego jakieś 30-40km także w każdej chwili mogę mu go odwieźć. Cena jaka powiedział bez osprzętu to 450zł,wiec podejrzewam,ze te graty które będą się różnić być może dorzuci. Także 450zł a z 1000zł jest różnicą. Remont to remont,ale jak na razie nie stać mnie na taki duży koszt a auto jest potrzebne i jestem w kropce :/ Komputer pasuje z 2E do AGG? Swój silnik jak na razie mam w aucie, olej nowy i tak mam,bo kupiłem do swojego,ale nie opłaca się wlewać.
Ostatnio edytowano 2 cze 2014, o 17:15 przez Dawid95, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 17:14

Dawid95 napisał(a):MiroGti, a co sądzisz o innym silniku z rozbitego auta? Robiona była cała głowica(tylko korpus stary i wałek rozrządu) przy 170tys. obecnie jest 197tys. nie kopci, gwarancja rozruchowa.Koleś robił go pod siebie czyli nie powinno być fuszerki. Oznaczenie silnika AGG, ja obecnie mam 2E. Nie za bardzo wiem który lepszy a widzę,że Ty taki masz to może się coś wypowiesz na ten temat. Byłbym bardzo wdzięczny.

Powiem tak miałem 2E a teraz mam właśnie AGG jak dla mnie jest ten łatwiejszy mniej tych podciśnień noj przepływka dużo tańsza w razi"W" poza tym wolę AGG z tym że ty już kupiłeś jeden silnik niby po remoncie i widzisz co wyszło a jak już dałeś głowicę do roboty to co z nią zrobisz ? chyba że jeszcze nie dałeś a koleś od którego masz 2E to powinien ci kasę zwrócić ale to inny temat . Jeśli ten AGG jak jest pewny z gwarancją i po pieniądzach to bierz
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 17:20

Jak na razie nic nie dałem do roboty, a obecny silnik kupiłem ze skrzynią i instalacją a zanim to wszystko wsadziłem to już termin gwarancji minął i nie chciało mi się bawić w wyciąganie tego wszystkiego i próby z oddawaniem. No nie powiem wpadłem z nim, choć przeczuwałem,ze coś nie gra. Ten AGG widziałem, auto po dzwonie także nie jest to z auta które miało wymieniany silnik a ten po prostu jest na sprzedaż. Myślę,że sprzedawca nie leci w kulki i jest tak jak mówi. Wsadzenie silnika to pół dnia dla jednej osoby także dużo nie tracę. W razie czego wyciągam i oddaje.Byle tylko komputer pasował z 2E, abym nie musiał nic dokupować.
Ostatnio edytowano 2 cze 2014, o 17:21 przez Dawid95, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 17:21

hm czy komputer podejdzie tego nie wiem trzeba by było spróbować ale jak nie podejdzie i bierzesz kompa od gościa to pytaj od razu czy miał imobilajzer bo ci dojdzie albo od gościa imo albo raczej założenie emulatora do imo
p.s
ale bierz AGG
Ostatnio edytowano 2 cze 2014, o 17:22 przez MiroGti, łącznie edytowano 1 raz
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 2 cze 2014, o 17:22

Kompa jednak nie ma już,bo sprzedał :/
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 2 cze 2014, o 17:31

numer kompa AGG 037 906 025 ja mam 037 906 025R od ADY i chodzi albo odwrotnie już nie pamiętam
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - - sprezyny talerzowe ze stali nierdzewnej



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości