Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Dawid95 » 18 cze 2014, o 05:04

Nie będę zakładał nowego tematu, tylko odświeżę swój stary.
Silnik po remoncie faluje, czasami gaśnie, podczas jazdy przez chwilę jest okej, po lekkim zwolnieniu zaczyna go mulić, trzeba zwolnić praktycznie do zera,aby go odmuliło i zaczął znowu jechać. W najgorszym wypadku gaśnie, ponowne odpalenie i znowu jedzie. Mruga kontrolka płynu chłodniczego, gdzie jego stan jest maximum. Momentami przez pare sekund nie mruga,ale to sporadycznie. Dodam,że nie mam filtra powietrza tylko dół puszki z innego auta i przepływke do niej przykręconą. Znajomy mówił,że też wina tego lekka może być,bo dostaje za dużo powietrza, oszukuje przepływke i silnik może wariować. Waszym zdaniem co to może być? Walnięty silniczek krokowy? Jak sprawdzić czy to on jest winowajcą?
Dodam,że auto spaliło 10litrów, a zrobiłem raptem 40km i to przy spokojnej jeździe, w sumie za szybko nie mogłem pojechać,bo się nie dało. Świece są całe okopcone. Mam sonde z 1.4, czy to też może mieć coś wspólnego?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

 

Postprzez dawid18941 » 18 cze 2014, o 13:13

Ciśnienia może nie ma na jakimś garze. Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Dużo pali-wygląda na sondę. Podjedź na kompa i Ci sprawdzą. Jak u mnie odłączę silniczek krokowy to gaśnie zaraz.
dawid18941
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 maja 2014, o 20:12
Lokalizacja: Warmia mazury
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 18 cze 2014, o 13:44

Odepnij sonde i przejedz sie bez niej a drugie czujnik ten na kroccu temperarury dobry jest? Sonde powinienes miec od 2.0 ale na poczatek ja wypnij i zobacz czy jest poprawa
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 19 cze 2014, o 10:08

Uszczelka pod głowicą raczej odpada,bo dopiero co założona nowa i dokręcona kluczem dynamometrycznym.
Czujnik ten na kruccu nie wiem czy jest sprawny,bo nie sprawdzałem go,ale mruga kontrolka płynu,więc może zepsuty :/ Nie zdziwię się,bo w tym silniku chyba wszystko jest zepsute,więc pewnie ten czujnik też.
Czyli może być tak,że sonda zepsuta, oszukuje komputer, zalewa go i przez to źle jedzie i źle chodzi na wolnych? Dodam,że ta sonda powinna być na 90% sprawna tylko,że jest z mojego 1.4.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 19 cze 2014, o 12:29

Czujnik jak miga to pewnie walniety a on takze ustala dawkowanie w zaleznosci czy silnik cieply czy zimny no i +sonda efekty moga byc jak u ciebie :-o
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 19 cze 2014, o 12:34

Dobra to najwyżej kupię takowy czujnik,bo nie wiem za bardzo jak go sprawdzić a nowy posłuży i będę miał pewność :D
Co do sondy to mam taką z 2.0,ale ucięta jest kostka a są dwa białe przewody i nie wiem,który gdzie :/
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 19 cze 2014, o 12:37

Dawid95 napisał(a):Dobra to najwyżej kupię takowy czujnik,bo nie wiem za bardzo jak go sprawdzić a nowy posłuży i będę miał pewność :D

tylko kup se ori kolor chyba niebieski bo podróbki nie chodzą
Dawid95 napisał(a): mam taką z 2.0,ale ucięta jest kostka a są dwa białe przewody i nie wiem,który gdzie :/

białe kolory w sondzie 4 przewodowej to zazwyczaj grzałki 2 kabelki resztę szary i czarny wiec nie ma znaczenia który biały z którym połączysz
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 20 cze 2014, o 13:43

Założyłem puszkę filtra,której nie miałem.
Zmieniłem silniczek krokowy.
Wymieniłem też sonde.
Obroty jak falowały, tak falują. No może troszkę mniej. Próbowałem też podczas pracy silnika wypiąć sonde,ale nic się raczej nie zmieniło.
Wyjechałem kawałek z podwórka i powyżej 2tys. auto przestawało jechać. Dodam,że na postoju gazując wkręca się normalnie.
Mruga kontrolka temperatury.. Sprawdziłem czujnik i pomiędzy stykami 1-3 jest jakos 720ohm, a na 2-4 około 280ohm. Silnik był trochę rozgrzany.
Krótki filmik http://www.sendspace.pl/file/45cda62ae2b23ae63934139
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 20 cze 2014, o 22:31

posprawdzaj przewody podciśnieniowe bo w tym silniku to lewe powietrze strasznie miesza miałem w wcześniej 2E to się nie raz osiedziałem żeby wykluczyć nieszczelność , zwróć uwagę głównie na rurę od filtra do przepustnicy , potem wężyk nad przepustnica , pod nią też idzie wężyk do zaworka od oparów itd wszystkie wężyki te gumowe a przede wszystkim dobrze wyczyść przepustnicę i krokowy . Uszczelka przepustnicy dobra ? zacznij od tego a silnik będzie równo chodził ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 20 cze 2014, o 23:31

Zaworka od oparów nie mam,ale jego wejście mam zaślepione.
Rura od filtra też raczej odpada. Co do czyszczenia przepustnicy i krokowca to co dokładniej i jakim preparatem?
Dlaczego się tak dzieję,że na wolnych wkręca się spokojnie a jak chce jechać to powyżej 2tys. odcina mu jakby paliwo albo iskrę i wyżej nie chce się wkręcić?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 21 cze 2014, o 07:03

Kup sobie srodek do czyszczenia przepustnic taki w spreju i doklasnie wytrzysc i zluz pozniej przepustnice na dobrej uszczelce lub silikon ,a co do tych obrotow sprobuj odpiac przeplywke i przejedz sie bez niej czy tak samo jest
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 21 cze 2014, o 20:56

Odłączyłem przepływkę i się przejechałem.
Przy 1.5tys. jakoś kichał, psikał,ale nie zgasł mi tyle razy co na podłączonej. Jak powoli dodawałem gazu to trochę kichał ale zaraz się jakoś zbierał i przyśpieszał normalnie.
Na podłączonej tak samo w tym zakresie obrotów się zachowuje tylko jest to mniej słyszalne i chyba więcej razy gaśnie.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości