Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez MiroGti » 22 cze 2014, o 20:16

Dawid95 napisał(a):Może wina leży po stronie czujnika temperatury

skoro go nie zmieniałeś on potrafi jaja robić jak podaję cały czas dawkę na ssaniu to też może tak być jak u ciebie ale to podepnij kompa bo będziemy wróżyć z fusów ,daj znać co i jak ;-)

[ Dodano: 2014-06-25, 19:47 ]
Dawid95 napisał(a):Może wina leży po stronie czujnika temperatury

to odepnij go i się przejedz zobaczysz czy jest różnica
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Dawid95 » 2 lip 2014, o 13:01

Jest najprawdopodobniej coś z instalacją :/
Pewnie jakieś sterowanie dawką paliwa.. Wcześniej miałem tak,że nie było napięcia na listwie wtryskowej a później jak coś podłączyłem to normalnie 12V było i ja osobiście podejrzewam,że to może być coś związane z tym.

Problemem okazała się uszczelka pod pompą paliwa,który w momencie wkładania pompy obsunęła się. Auto przyprawiło mnie już o wiele problemów także z bólem stwierdzam,że jest na sprzedaż. Jeśli ktoś chce można je dokończyć i śmigać. http://olx.pl/oferta/golf-iii-2-0-swap- ... 6uxrN.html
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości