Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

Postprzez Dawid95 » 16 maja 2014, o 19:29

Witam.
Mam problem ze swoim golfikiem.
Zmieniłem silnik na 2.0 2E 115km 8V, i strasznie falują mu obroty.
Po dodaniu gazu(nawet na maksa) wkręca się prawie do 2tys.jest takie jakby odcięcie paliwa, obroty spadają gdzieś na 1-1.5tys. i znowu rosną i tak w kółko.
Dodam,że nie zmieniłem pompy paliwa a wcześniej był tam silnik 1.4.
Mruga też kontrolka oleju i płynu chłodzącego.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Falujące obroty i brak możliwości wręcenia pow. 2tys

 

Postprzez MiroGti » 17 maja 2014, o 22:36

A swapa robiles kompletnego? Wiazki, komuter? A jak tak to odepnij przeplywke i zobacz czy sie wkreci pow 2tys moze adaptacje przepustnicy trzeba zrobic najlepiej podpiac pod kompa zobaczyc jakie bledy moze zaplon źle ustawiony trzeba to posprawdzac
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 18 maja 2014, o 09:19

Z tego co wiem to 2E pompa powinna być 3 bary sprawdź jaką masz?
1,2bara czy 3 bary?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez MiroGti » 18 maja 2014, o 09:47

Dawid95 napisał(a):nie zmieniłem pompy paliwa a wcześniej był tam silnik 1.4.

nie doczytałem to na pewno nie będzie chodzić :-P ty masz pompę co robi ciśnienie 1,2 bara a potrzeba ci co robi 3,0 bara
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 18 maja 2014, o 11:47

Tak, zmieniałem wiązkę,kompa,wszystko.
Właśnie mam kabel,chciałem podpiąć,ale programu nie mogę żadnego znaleźć :/
Dobra,to kupuję pompe paliwa i zobaczymy co będzie. Po czym poznać,że dana pompa pompuje akurat 3bary? Żebym nie zrobił się w konia,jak bede kupował.
Obrazek
Co powinienem wpiąć w miejsce zaznaczone na rysunku?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pablomed » 18 maja 2014, o 22:48

jak wcześniej był silnik na wtrysku jednopunktowym ABD to masz 1-barową, jak AEX na wielopunkcie to masz dobrą. Ale objawy pasują pewnie była 1-barowa, kup zamiennik sam wkład za parę dych i po kłopocie powinno byc
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez MiroGti » 19 maja 2014, o 06:18

Dawid95 napisał(a): Po czym poznać,że dana pompa pompuje aku

powinno na niej pisać lub upewnij się u sprzedawcy podając że masz silnik 2,0 115km 2E jak będziesz kupował ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 19 maja 2014, o 18:12

Pompa kupiona i zamontowana.
Po odpaleniu niby jest lepiej,bo z początku jakoś tak nierówno ale wkręcił się do 6tys,ale za chwile zaczął wariować..
Po odpaleniu sam wkręcał się do 6tys. jakoś, później w ogóle nie reagował na gaz albo po lekkim dodaniu gazu praktycznie była odcinka..
Później nie dało się go w ogóle wkręcił powyżej 1.5tys., aż w końcu po wielu próbach rozładował się akumulator.
Po zgaszeniu, zobaczyłem,że masa z akumulatora która idzie na silnik jest strasznie ciepła(tak jakby zwarcie miał).
Po odłączeniu przepływomierza nie działa w ogóle pompa paliwa.
Ktoś coś wie:?

Doszedłem sam,że to lewe powietrze dostające się do dolotu. Tamtędy gdzie powinien być wpięty przewód od serwa i przepustnicą.
Wyżej zamieściłem zdjęcie przepustnicy i tam właśnie nie mam nic wpięte ;/
Powinno być tam jakieś podciśnienie czy co?
Bo gdy zatkam to palcem to obroty spadają i lekko fajuje tylko na wolnych,ale to być może wina zapłonu.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pietrasiak2 » 19 maja 2014, o 19:28

No na pewno układ podciśnienia to musi być szczelny . :-)
Dawid95 napisał(a):Po zgaszeniu, zobaczyłem,że masa z akumulatora która idzie na silnik jest strasznie ciepła(tak jakby zwarcie miał).

Celuję raczej na słabe połączenie , zresztą jak długo kręciłeś to ma prawo się delikatnie nagrzać ale nie tak jak piszesz :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Dawid95 » 19 maja 2014, o 20:26

Układ był na tyle nie szczelny,że silnik grzał się i ten przewód też.
Teraz już jest okej, nie grzeje się.
Co powinno być podłączone do przepustnicy? Parę postów wyżej zamieściłem zdjęcie o które miejsce dokładniej mi chodzi. Po zatkaniu tego palcem silnik ma wolne obroty,a jak nie zatkam to wolne trzyma w granicach 4tys. :D
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez MiroGti » 20 maja 2014, o 06:39

Dawid95 napisał(a):Co powinno być podłączone do przepustnicy?

Bardzo proszę
Obrazek
od przepustnicy do zaworka który powinien być pomiędzy obudową filtra powietrza a kielichem Macphersona ,potem od niego do filtra oparów który jest po stronie pasażera ,jak wyjmiesz obudowę filtra to w rogu pod lampa powinieneś go widzieć ,a od filtra oparów idzie do odpowietrzenia baku a ogólnie to działa odwrotnie czyli opary powstałe w paku idą do filtra węglowego (filtr oparów) a następnie do tego zaworka który cyklicznie co jakiś czas wpuszcza te opary do kolektora ssącego u ciebie przez przepustnice ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Dawid95 » 20 maja 2014, o 08:59

O to właśnie mi chodziło ;)
Jeszcze interesuje mnie jak ten zaworek się dokładnie nazywa,bo niestety takiego nie mam,więc muszę kupić i czy jest on zasilany.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

cron