Falujące obroty MK3 1.4 Abd 91Rok 204000 przebiegu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falujące obroty MK3 1.4 Abd 91Rok 204000 przebiegu

Postprzez Dawid » 28 lut 2011, o 22:08

witam-mam problem Ktory wystepuje tylko na benzynie bo na gazie jest wszystko ok chodzi rowno i malo pali.
Natomiast czy cieply,czy Zimny chodzac na benzynie strasznie nie rowno pracuje i trzesie calym silnikiem przy czym kopci na czarno i z rury wydechowej wydobywa sie chyba woda,badz nie przepalone paliwo. bylem u wielu mechanikow i kasuja mnie jak franca a nic nierobia ostatnio wyminiono- czujnik temp,filtr powietrza,filtr paliwa,kable,swiece,kopolka,palec,przewody,sonda, i nic nie pomoglo wtrysk jest uszczelniony i nie lapie napewno lewego powietrza.
natomiast co odkryłem;

przypadkiem odpiolem wtyczke niebieska przy lewej stronie przy nadkolu i autko ladnie i rowno chodzi na gazie jak i benzynie. pokorcilo mnie i odpiolem czarny waz ktory wchodzi do tego zaworka niebieskiego i nie wiem czy dobrze lecz ciagnie powietrze i auto wtedy samo gazuje a gdy zatkam wraca do rowniutkich obrotow. pytanie moje brzmi czy moze byc ta wtyczka odlonczona..?? nie wzrosnie spalanie gazu jak i paliwa..?? czy nie nawali komp lub cos podobnego../ i czy normalne jest ze zassysa tym czarnym wezem tyle powietrza.//?? moze to wina tego powietrza ze tak chodzi..??
Dziekuje za POmoc Obrazek
Dawid...>> PKN
Dawid
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 08:48
Lokalizacja: ślesin

Falujące obroty MK3 1.4 Abd 91Rok 204000 przebiegu

 

Postprzez michaal » 28 lut 2011, o 22:20

To jest zawór węgla aktywnego on zaciąga opary benzyny ze zbiornika paliwa. Odpięcie wtyczki to najprostszy sposób mechaników na falujące obroty. W niektórych przypadkach po odpięciu tej wtyczki silnik chodzi normalnie. Może się to wiazać oczywiście z przejściem CPU na tryb awaryjny a to powoduje zwiększone zużycie paliwa
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez Dawid » 28 lut 2011, o 22:27

a gazu tez moze wiecej palić? jakpoznac ze silnik chodzi w trybie awaryjnym..?
Dawid...>> PKN
Dawid
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 08:48
Lokalizacja: ślesin

Postprzez k-m-r1 » 1 mar 2011, o 00:37

a ja zapytam w jakiej temperaturce zaczyna cykac tenzawór?
bo zdaje sie że jak auto przejdzie z ssania to sie załacza cykanie?
falujące obroty ?poszukaj było nie raz o tym czyszczenie przepustnicy wymiana filtrów to chyba podstawa
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Dawid » 1 mar 2011, o 22:29

ale Koledzy moge z odlonczona wtyczka jezdzic ..??? stanie sie cos? bedzie palil wiecej gazu..?? może te obroty to wina zle podłonczonego powietrza i się coś pieprzy przez to?? Koledzy przepustnica tez jest wszystko wymyte itd i bardzo dobrze uszczelniona
Dawid...>> PKN
Dawid
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 08:48
Lokalizacja: ślesin

Postprzez prezesik » 1 mar 2011, o 22:37

Dawid napisał(a):może te obroty to wina zle podłonczonego powietrza i się coś pieprzy przez to??
wymień ten wąż na nowy, aby był szczelny to obroty powrócą do normalnego stanu.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Dawid » 1 mar 2011, o 23:36

Napewno mam szczelny ten waz bo on strasznie zassysa powietrze gdy go odloncze i wtedy jak sssie powietrze to auto wchodzi na maxymalne obroty. i mala dziurka przy takim ssaniu powietrza byla by slyszalne ze ciagnie powietrze.
lECZ DLACZEGO ODLONCZENE WTYCZKI POWODUJE ZE SILNIK ROWNIUTKO CHODZI I NA GAZIE I PALIWIE .. :-o :-o :-o :-o :-o
Dawid...>> PKN
Dawid
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 08:48
Lokalizacja: ślesin

Postprzez k-m-r1 » 2 mar 2011, o 10:47

odłączenie wtyczki prowadzi do usawienia trybu racy na awaryjny
silnik chodzi na ssaniu i dostaje jednakową dawkę paliwa pracuje on jak by byłna gazniku z bogatądawką paliwa lpg nijak zalerzy od wczytywanych wskazań przez sterownik bo wszystkie potrzebne czujniki ma swoje obroty ma z cewki tak żę nie ma to wpływu na lpg
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości