Falujące obroty na rozgrzanym silniku

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falujące obroty na rozgrzanym silniku

Postprzez szkocja_kr » 18 wrz 2008, o 17:18

Witam jestem tu pierwszy raz. Mam wielki problem z moim gofelem a mianowicie tak. Rano chociaż nie ważne kiedy ważne że jak silnik zimny to chodzi jak rakieta jak przejadę może 3kilometry tyle mam do pracy to obroty na jałowym spadają falują czasem gaśnie. Czy ktoś wie o co tu chodzi?? PROSZĘ O POMOC. Golf 1.6 75km wymieniłem świece, przewody, czujnik temperatury wody, silnik krokowy cały rozrząd (to jest pompa wody bo to napinacz, pasek symering na wałku rozrządu bo olej ciekł i dalej cieknie:D), sprzęgło bo było spalone po prostu nabrałem się przy kupnie ale chodzi mi tylko o to pierwsze dlaczego zimny chodzi a jak już troszkę przejadę gaśnie???? POMOCY!!

proszę formułować precyzyjnie tytuły tematów :!:
nie piszemy rzeczy typu "pomocy", "co jest?", "wielki problem"
Ostatnio edytowano 18 wrz 2008, o 17:37 przez szkocja_kr, łącznie edytowano 1 raz
adriano
szkocja_kr
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:52
Lokalizacja: Polska

Falujące obroty na rozgrzanym silniku

 

Postprzez Tomuś » 18 wrz 2008, o 17:28

Cześć znajomy miał podobnie okazało się że wtrysk jest do wymiany bo gdy się rozgrzeje spada ciśnienie wtrysku paliwa, ale to było w 1.4.
Powodzenia. ;-)
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez prezesik » 18 wrz 2008, o 23:52

sprawdź podstawę wtrysku, może masz pękniętą, na zimnym będzie falował, a na ciepłym słabnął, bo będzie łapał lewe powietrze.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez rudy » 19 wrz 2008, o 10:24

miałem podobną sytuacje wymieniłem świece palec kopółke i nic spróbój przeczyscic przepustnice benzynka u mnie pomoglo a jeśli to nie pomoże to chyba bedzie silniczek krokowy
Avatar użytkownika
rudy
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 12:23
Lokalizacja: Załuki

Postprzez Progresiv » 19 wrz 2008, o 19:26

Silnik krokowy wymienil. Kolego mam to samo tez niewiem co to jest widze pisze kolega ze wtrysk zobaczym wymienim i napiszem :] czasami lepiej jak silnik calkiem zgasnie i sie juz go nieda odpalic łatwiej dojsc co sie moglo zepsuc:]
Avatar użytkownika
Progresiv
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 23:30
Lokalizacja: Bytom

Postprzez kruchy » 19 wrz 2008, o 22:16

najprawdopodobniej silniczek krokowy, ja mam znajomego mechanika w wolnych chwilach często u niego przesiadywałem i na takie przypadłości 90% jedyna diagnoza~!
kruchy
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:16
Lokalizacja: legnica

Postprzez szkocja_kr » 21 wrz 2008, o 14:12

rudy napisał(a):miałem podobną sytuacje wymieniłem świece palec kopółke i nic spróbój przeczyscic przepustnice benzynka u mnie pomoglo a jeśli to nie pomoże to chyba bedzie silniczek krokowy



ale ja już wymieniłem i krokowy i kable i świece i czujnik temperatury i nic
adriano
szkocja_kr
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:52
Lokalizacja: Polska

Postprzez Progresiv » 21 wrz 2008, o 22:55

Dzis rozmawialem z z znajomym. Wymien czujnik temperatrury silnika i bedzie wszystko dzialac!!! jestem na 100% pewny ze to bedzie to.
Avatar użytkownika
Progresiv
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 23:30
Lokalizacja: Bytom

Postprzez artur27 » 22 wrz 2008, o 18:10

Witam mam golfa 3 1.6 AEE mam problem z obrotami niskimi lekko faluja od 600 do 900 a jak zwalniam jazde to spadaja ponizej tych 600 i np wczoraj mi autko zgaslo ? w serwisie elektro powiedzial mi gosciu ze to aparat zaplonowy kupilem aparat zaplonowy i wymienilem na szczescie moglem go zwrocic jakby okazalo sie ze to nie jest od tego przyczyna i autko dalej tak dziwnie chodzilo moze jest to nastawnik przepustnicy inaczej zwanym silniczek krokowy prosze o pomoc
artur27
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 17:49
Lokalizacja: Katowice

Postprzez szkocja_kr » 25 wrz 2008, o 07:49

no to pisałem że wymieniłem i nic chyba ze to zły czujnik jest jaki kolor powinien być w 1.6 ABU
adriano
szkocja_kr
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 17:52
Lokalizacja: Polska

Postprzez mani51 » 25 wrz 2008, o 09:16

kruchy napisał(a):najprawdopodobniej silniczek krokowy, ja mam znajomego mechanika w wolnych chwilach często u niego przesiadywałem i na takie przypadłości 90% jedyna diagnoza~!


oni to by tylko wymieniali co się da

Progresiv napisał(a):jestem na 100% pewny ze to bedzie to.


a założył byś się?

ja też już byłem bliski wymiany krokowca, czujnika i pewnie samej przepustnicy ale wystarczyło wszystko dobrze uszczelnić tzn powymieniać wszystkie uszczelki jakie są przy przepustnicy i teraz nie mam żadnego falowania, przerywania, ani wieszania się obrotów tu opisałem co zrobiłem dokładnie i nie kosztowało mnie to nic tylko trochę czasu
http://www.golf3.pl/topics9/silniczek-k ... vt9506.htm
prawda jest taka że przy wymianie czegokolwiek zmienia się uszczelki, ładnie wszystko dokręca i póżniej się czyta posty że ktoś wymienił krokowy i pomogło a tym co nie pomogło to pewnia założyli stare uszczelki...pozdrawiam panów "wymieniajmy wszystko co się da a na pewno trafimy co było zepsute"
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Progresiv » 25 wrz 2008, o 17:31

mani51 Z jednej strony masz racje tylko patrz na to ze zazwyczaj mechanika sie niepoprawia i wierzysz w to ze zrobil to jak najlepiej :] co czasem bywa mylace i błedne ale prezyznaje ci racje!
Avatar użytkownika
Progresiv
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 23:30
Lokalizacja: Bytom

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron