Witam serdecznie.
Zwracam się do forumowiczów o poradę dotyczącą przyczyny falujących obrotów.
Od pewnego czasu mam problemy z obrotami w swoim golfiku. Sprawa wygląda następująco. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Po zagrzaniu silnika obroty na benzynie zaczynają wariować (następują skoki od 1000 do 600). Zaznaczam iż po przełączeniu "na gaz" obroty są stabilne, jednakże chyba odrobinę za małe (ok. 750). Ponadto zaobserwowałem wzmożone spalanie benzyny (ok.15l/100). Co może być przyczyną takiego stanu?
Moje drugie pytanie dotyczący adaptacji przepustnicy w golfiku 1,8 AAM (94r.). Czy po wyczyszczeniu przepustnicy oraz wymianie podstawy wtrysku, należy podpinać się pod VAG w celu jej adaptacji? Na forum znajduje się wiele różnych opinii w tym temacie, więc proszę o właściwą poradę.
Pozdrawiam.