Falujące obroty oraz adaptacja przepustnicy w 1,8 AAM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falujące obroty oraz adaptacja przepustnicy w 1,8 AAM

Postprzez Kilou » 1 gru 2008, o 10:22

Witam serdecznie.

Zwracam się do forumowiczów o poradę dotyczącą przyczyny falujących obrotów.
Od pewnego czasu mam problemy z obrotami w swoim golfiku. Sprawa wygląda następująco. Na zimnym silniku wszystko jest ok. Po zagrzaniu silnika obroty na benzynie zaczynają wariować (następują skoki od 1000 do 600). Zaznaczam iż po przełączeniu "na gaz" obroty są stabilne, jednakże chyba odrobinę za małe (ok. 750). Ponadto zaobserwowałem wzmożone spalanie benzyny (ok.15l/100). Co może być przyczyną takiego stanu?

Moje drugie pytanie dotyczący adaptacji przepustnicy w golfiku 1,8 AAM (94r.). Czy po wyczyszczeniu przepustnicy oraz wymianie podstawy wtrysku, należy podpinać się pod VAG w celu jej adaptacji? Na forum znajduje się wiele różnych opinii w tym temacie, więc proszę o właściwą poradę.

Pozdrawiam.
Kilou
Avatar użytkownika
Kilou
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 13:51
Lokalizacja: Łódź

Falujące obroty oraz adaptacja przepustnicy w 1,8 AAM

 

Postprzez baton245 » 3 gru 2008, o 21:03

podejrzewam ze to silnik krokowy miałem coś podobnego, podłącz się pod kompa umnie odrazu wykazało
Avatar użytkownika
baton245
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 19:55
Lokalizacja: Spytajny/Bartoszyce

Postprzez mani51 » 3 gru 2008, o 22:08

Kilou napisał(a):Czy po wyczyszczeniu przepustnicy oraz wymianie podstawy wtrysku, należy podpinać się pod VAG w celu jej adaptacji? Na forum znajduje się wiele różnych opinii w tym temacie, więc proszę o właściwą poradę.


jeśli nie będziesz odkręcał czujunika położenia przepustnicy to nie musisz nic adaptować. A co do samego czyszczenia przepustnicy to w przypadku jednopunktu nie ma sensu bo przecież wtrysk jest nad przepustnicą i benzyna stale omywa przepustnicę...wymień sobie podstawę a przepustnicę najwyżej przedmuchaj...co do dużego spalania pb to już podepnij się pod kompa bo może sonda nawala i przez nią też mogą obroty skakać a jak masz instalację gazową pierwszej generacji to sonda nie ma nic do tego i dlatego na lpg chodzi ok
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez lukas2087 » 4 gru 2008, o 12:44

Ja to samo mialem i wymienilem silniczek krokowy koszt 130zl i jest spokoj elegancko chodzi
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości