Falujace obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falujace obroty

Postprzez budyn » 23 gru 2007, o 22:54

witam, mam takie pytanie zakupilme nie dawno golfika ga z silnikiem 101 KM. W autku wystapil taki problem, po wyrzuceniu na luz obroty spadaj do 500 po czym wracaja do prawidlowego poziomu i taka sytuacja sie powtarza zawsze po wlaczeni luzu nie wazne czy auto jest rozgrzane czy nie.

z gory dzieki za podpowiedzi
budyn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 22:37
Lokalizacja: Gorzow - Lodz

Falujace obroty

 

Postprzez uli » 24 gru 2007, o 00:06

sprawdz silnik krokowy 8-)
Avatar użytkownika
uli
Badacz tematu
 
Posty: 267
Dołączył(a): 14 sie 2007, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PiJey88 » 24 gru 2007, o 00:08

budyn, nie ma silników 1.6 16v w MK3 :lol: on jest na pełnym wtrysku i ma tylko 8 zaworów :roll: (zmień sobie w opisie pod avatorkiem)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez budyn » 24 gru 2007, o 22:44

:roll: no coz cale zycie sie czlowiek uczy
Myslalem ze jest 16 zaworowy. Ktos mi powiedzial ze ten silnik ma elektryczna przepustnice ktora wymaga regulacji. Czy to prawda?
budyn
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 22:37
Lokalizacja: Gorzow - Lodz

Postprzez PiJey88 » 25 gru 2007, o 00:32

tego już nie wiem :-?
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 25 gru 2007, o 03:37

sprawdz cewke mialem to samo w tym ze moj golf 1,6 AEE 75 KM wilopunktowy wtrysk... zawsze po wrzuceniu na luz i puszczeniu gazu tak sie dzialo zaczynalo go dusic ale za chwile wracal do normy czasmi jednak gasl...

[ Dodano: 2007-12-25, 02:39 ]
a co do tego silnika to am racje on ma 4 zawory an cylinder wiec wychodzi 16 jesli nie wierzysz sprawdz w ksiazece od samochodu Pijey88

[ Dodano: 2007-12-25, 02:41 ]
takze ten ktos co Ci mowil ze masz 16v mial racje:D:D:D moj ma 8 zaworow i poprzednie 1,6 takze
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PiJey88 » 25 gru 2007, o 22:15

kolego ImperfectCell, nie pisz głupot jesli nie jesteś pewien. :lol: :lol: :lol:
To jest silnik 1.6 8v 74kW/101 KM (AFT/AEK/AKS).
Poczytaj sobie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=796760
16 zaworów w mk3 to tylko 2.0 16v 150 KM miały. wszystkie pozostałe to 8v.
Obrazek
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Imper » 25 gru 2007, o 23:36

http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... 3&typ=1938
mniedzy innymi z tej strony to wyczytalem... pewny nie jestem ale sadzilem ze moze miec 16 zaworow skoro jest mocniejszy od swoich poprzednikow...

[ Dodano: 2007-12-26, 01:51 ]
jesli tak naprwde jest to zwracam honor PiJey88 :oops:
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PiJey88 » 26 gru 2007, o 12:22

na tej stronie musiał być błąd, pewnie sugerowali się tym ze w MK4 był 1.6 16v i wszyscy go porównują do tego z MK3 :]
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez damax2000 » 28 gru 2007, o 12:03

Też mam problem z tymi obrotami, auto mam przerobione na GAZ, na luzie na gazie mam obroty 1000, na benzynie 900 (troche szarpie silnikiem i nie wiem czemu). Czasami jak zacznie auto wariować to raz mam 600 a innym razem 1400. CO JEST GRANE, POMOCY :)
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

Postprzez cery11 » 29 gru 2007, o 23:45

powiedzial bym tak mam ten sam silnik i tak samo mialem przepustnica byl brudna i trzeba ja porzadnie wyczyscic i zrobic nastawy ! i sprawdzic silniczek krokowy ja tak zrobilem i pieknie dziala a bylo to samo co u ciebie ! :-D
piekne autko golfik 3 1,8 8v
cery11
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 23:33
Lokalizacja: zgierz

Postprzez damax2000 » 30 gru 2007, o 22:42

Ok, dzięki za rade, tylko boje sie że jak oddam to do mechaniola to będzie pupa a nie auto z mojego pomykacza :(
Jest też imma rzecz dziejąca sie na gazie (to chyba ma związek z przepustnicą), mianowicie:
jadę na 3 biegu 40km/h (obroty około 1600), gdy zredukuje do 2 przy 40km/h (obroty około 2600) to auto zamiast hamowaś silniolem, to tak jakby samo dodaje gazu i przyspiesza. Mam wrazenie że pedał zamiast odbijac to trpche go wciąga w kierunku silnika. Moje pytanie: CO JEST GRANE ?????
Z góry THX za odpowiedź :-(
JEŻDŻE GOLFEM, NOSZE NA SOBIE GOLF, GRAM W GOLFA, JESTEM CAŁY JAK GOLF
damax2000
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:13
Lokalizacja: Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości