[1,6 AEE]Falujace wolne obroty ( w zakresie 1000-1500 )

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

[1,6 AEE]Falujace wolne obroty ( w zakresie 1000-1500 )

Postprzez Pingu » 4 wrz 2011, o 23:03

Witam, od 2 dni mam problem z obrotami, a dokladniej od czasu jak mi akumulator padl i auto bylo odpalone na zapych bo nie bylo innej opcji ;/

Obroty jalowe skacza w nieregularny sposob np. po odpaleniu jest 1300 pozniej 1400, nastepnie 1000 i znow 1200 i tak skacze, ponizej 1000 nie dochodza, ani powyzej 1500. Jak jade to tak jak by byl lekko przymulony, podczas zmiany biegu obroty sa na poziomie 1400, jak odpuszczam pedal gazu na biegu to czuc lekkie szarpniecie ( nie bylo tak ).
Co sprawdzic ?
Silnik to 1,6 8V AEE
Ostatnio edytowano 8 wrz 2011, o 14:21 przez Pingu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

[1,6 AEE]Falujace wolne obroty ( w zakresie 1000-1500 )

 

Postprzez prezesik » 4 wrz 2011, o 23:25

opcja SZUKAJ haslo "czyszczenie i adaptacja przepustnicy AEE" - poszukaj i poczytaj.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Pingu » 4 wrz 2011, o 23:26

robilem to po swapie wiec wiem ocb :) Sprawdze jutro, sadzisz ze cos sie z nia stalo ?
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez KOLBE21818 » 5 wrz 2011, o 08:40

Pingu, Witam! Malem to samo i na bank to silniczek krokowy. Mozesz kupic sam silniczek albo z cala przepustnica.
Pozdrawiam.
KOLBE21818
 

Postprzez Pingu » 5 wrz 2011, o 12:19

a czy ABU i AEE maja taki sam ?
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez prezesik » 5 wrz 2011, o 22:31

ABU i AEE to dwa rozne silniki. ABU jest na jedopunktowym wtrysku paliwa, AEE na wielopunktowym. ABU ma silniczek krokowy, natomiast AEE nie ma. Tutaj trzeba sprawdzic nastawnik przepustnicy. Jest to element znajdujacy sie pod czarnym plastikiem na przepustnicy. Obudowa przykrecona jest chyba na torxy. Pod spodem jest uzwojenie, ktore moze byc uszkodzone. Moze wymiana przepustnicy na nowa pomoze... Albo lepiej jechac na kompa i sprawdzic co mu dolega zamiast wymieniac w ciemno.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez TOMMy » 6 wrz 2011, o 06:54

Miałem kiedyś podobny problem, przyczyną był poluzowany, czy odpięty przewód z podciśnienia. Znajdują się on przy przepustnicy.

Wyczyścić przepustnice też możesz, nie zaszkodzi.
TOMMy
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:30
Lokalizacja: SY

Postprzez KOLBE21818 » 7 wrz 2011, o 21:53

TOMMy, Witam! Widzę że masz taki sam motor przy golfiku jak ja. Nie masz z nim problemów???
KOLBE21818
 

Postprzez Pingu » 8 wrz 2011, o 12:45

Tez mam ten sam, ale to chyba nie temat do tego, jak cos to PW :)

Odnosnie tematu to po problemie, adaptacja przepustnicy pomogla :)
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 13 gości