a ruszałeś cały wtrysk i przepustnicę czy razem z kolektorem przełożyłeś? a może było to wszystko przy silniku?
u mnie za problemy z obrotami odpowiadało lewe powietrze tylko mi falowały w granicach 800 - 900 po rozgrzaniu a były też przypadki że po wyrzuceniu na luz przed skrzyżowaniem obroty zostawały na 2000 i czasem tak długo nie spadały że musiałem wrzucić bieg i przydusić silnik.
najpierw wspomogłem sie silikonem i posmarowałem cienko tą gumową podstawe wtrysku a że pomogło i silikonu nie toleruję jako długoterminowego rozwiązania to zmieniłem podstawę na nową.
do sprawdzenia masz też takie cienkie wężyki z tyłu przepustnicy, jeden nad drugim, Najlepiej ściągnąć wężyk na odpalonym silniku i zatkać króciec palcem, jak się poprawi to szukać dalej po wężyku czy cały.
Podobnie trzeba zrobić z wężem od serwa - taki grubszy podpięty do kolektora ssącego (tylko nie pomyl z wężami od podgrzewania kolektora
[ Dodano: 2011-03-11, 20:25 ]mycie przepustnicy większych rezultatów nie przyniesie bo wtrysk benzyny jest nad przepustnicą i ona stale jest omywana mieszanką.