FILTR STOŻKOWY POMOCY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

FILTR STOŻKOWY POMOCY

Postprzez adin175 » 27 paź 2008, o 17:18

witam!!! mam pytanie co sie stanie jesli filtr storzkowy nie bedzie oddzielony od silnika i bedzie zaciagal ciepłe powietrze?? czy moze cos sie stac??
adin175
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 lip 2008, o 23:56
Lokalizacja: zgierzynka

FILTR STOŻKOWY POMOCY

 

Postprzez Allwall » 27 paź 2008, o 18:25

hehehehehehehe :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :hyhy: :dobani: :dobani: :dobani: ZIOMUŚ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: taaa do 1,4 filtr stożkowy :-D :-D :-D nie no dobra juz nie becze :lol: przeciez do filtra idzie zime powietrze i tak, taką rura ze zderzaka jak jedziesz to tam wpada powietrze....
Allwall
 

Postprzez Dam88 » 27 paź 2008, o 18:26

nie odczujesz roznicy
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez Imper » 27 paź 2008, o 18:53

generalnie jak ludzie montuja stozki to raczej nie robia bezposrednio dolotu zimnego powietrza tylko filtry leza ze tak powiem luzem obok silnika... roznicy raczej nie odczujesz bo jest to zbyt mala pojemnosc... a z punktu fizycznego musisz pamietac im zimniejsze powietrze tym wiecej ma w sobie tlenu a im wiecej tlenu tym wieksze BUM :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez adin175 » 27 paź 2008, o 19:08

kolego ImperfectCell a nie bedzie przez to wiecej palil?? i jkk dobrze wymontowac orginalny filtr??
adin175
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 lip 2008, o 23:56
Lokalizacja: zgierzynka

Postprzez Reiven » 27 paź 2008, o 19:18

adin175 napisał(a):jkk dobrze wymontowac orginalny filtr??


Śrubokrętem i kluczem :)
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez adin175 » 27 paź 2008, o 19:40

kolego REIVEN tyle to tez wiem chodzi mi o to ze tam z tego co wiem sa automatyczne sanie i co z tym zrobic??
adin175
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 24 lip 2008, o 23:56
Lokalizacja: zgierzynka

Postprzez pablomed » 27 paź 2008, o 19:46

Likwidujesz tą wszystko z klapką sterująca ciepłe-zimne i zaślepiasz węzyki koniecznie. Bez separacji od silnika tracisz moc, i to całkiem sporo. Zyskujesz trochę wątpliwej jakości (w moim odczucu oczywiście) dźwięku i nic poza tym.
Wiesz - są takie przetwornice z głośnikami, montujesz głośnik tego koło rury wydechowej i ustawiasz dźwięk na panelu. Masz dźwięk ferrari, Porsche, co chcesz.
Sorki że się trochę nabijam ale twój zamysł jest bez sensu, nikomu tym nie zaimponujesz i staniesz się obiektem docinków. Jak chcesz, twoja sprawa.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Dam88 » 27 paź 2008, o 19:51

zawsze jeszcze sa sportowe wklady do fabrycznych puszek :)
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez Yuri » 27 paź 2008, o 23:31

Imper napisał(a):roznicy raczej nie odczujesz bo jest to zbyt mala pojemnosc...


Nawet jakby to było 4.2 V8 to g.... ten stożek da. Lepiej wachy za to do pełna zalać.
Yuri
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 18 wrz 2008, o 19:36
Lokalizacja: Radom


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 45 gości