filtr stożkowy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 00:31

Świetnej jakości musi być ten filtr.... co Ci przyświecało kupując go?
Musisz odizolować go od gorącego silnika i dać dopływ chłodnego powietrza gdzieś blisko, w przeciwnym razie ten zabieg absolutnie mija się z celem, bo stożek zasysający gorące powietrze z komory silnika tylko zmuli samochód.

5.jpg
5.jpg (52.05 KiB) Przeglądane 463 razy

6.jpg
6.jpg (46.48 KiB) Przeglądane 463 razy

<
7.jpg

8.jpg
8.jpg (72.38 KiB) Przeglądane 463 razy



daj zdjęcie jak to teraz masz założone
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez trollu » 16 maja 2012, o 01:57

Opik napisał(a):stożek zasysający gorące powietrze z komory silnika tylko zmuli samochód.

tak czy siak zmuli. długość dolotu to jedno, zjawiska falowe to drugie, nie mówię o tym, że tani stożek jest jak skarpeta i puszcza wszystko mniejsze od żwiru. jak dla mnie mod bez sensu,
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 09:15

no niekoniecznie zmuli bo to juz zalezy jak to jest ogarniete i jakiej klasy jest filtr. Jak ktos zrobil porzadny dolot, wpakowal dobrej jakosci filtr i go odizolowal to nic mulic nie bedzie.
I nie przesadzaj juz z tymi zjawiskami falowymi, bo zeby to odczuc przy takiej mocy musialby zalozyc stozek bezposrednio na przepiatnice albo zrobic rurociag Mario Approved dookola calego silnika
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 16 maja 2012, o 11:31

sam stożek nic nam nie da, taki za 40zł to już w ogóle tylko pogorszy sprawę, to nie ITG za parę stów. Kumpel miał stożek w ADY, trochę pojeździł do czasu kiedy musiał kupić nową przepływkę :hyhy: wywalił stożek i przepływka żyje.
fakt faktem, odczucia mogą być różne, technika w naszych silnikach nie jest jakaś z kosmosu i na górze może przybędzie z 1KM, na dole ucieknie i wyjdzie na 0 :hyhy:

poza tym sam dolot to nie wszystko. Dla mnie ma to sens jeżeli robimy też wydech i na koniec program, wtedy jakichś przyrostów można sie spodziewać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 13:07

Jezeli chodzi o przyrost mocy to tak, jak ktos chce miec po prostu ladniejsza komore i zrobi to z sensem, albo po prostu nie ma innego wyjscia po padla oryginalna pucha filtra, nie ma zamiennikow a nowa kosztuje pincet zlotych to jest to jakies rozwiazanie. Ale na pewno nie na takim filtrze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 maja 2012, o 17:09

No ja to tak zamontowałem... Ale zaraz biorę się do roboty i wdupię tam dolotówkę a na nią filtr. I pomyślę coś żeby go odizolować od silnika żeby tego gorącego powietrza nie łapał :)
Btw. dzięx za rady Opik :)
------
edit:
No stożek już siedzi na rurce dolotowej. Przejechałem się i autko brzmi trochę inaczej. Szczerze mówiąc lepszy efekt dźwiękowy był wcześniej :P
Tylko nie mam pomysłu co tam wykombinować żeby oddzielić go od tego ciepłego silniczka :P
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 21:11

[quote="Peter1717"][/quote]

Boże Przenajświętszy............
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 maja 2012, o 21:31

No co :P
Teraz już siedzi na tej rurze dolotowej... tylko muszę coś zrobić żeby mi tam się nie tłukł jak będę jechał po dziurach ... Bo ta dolotówka co była do zwykłego filtra strasznie giętka :P
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 21:33

Nie kur..a, nie wierze.... pokaż to...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 maja 2012, o 22:27

heh teraz już nie pójde zdjęcia robić :P
No ale w każdym bądź razie thx za pomoc.
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Postprzez Opik » 16 maja 2012, o 22:29

Nie no, ja po prostu nie wierze i nie jestem w stanie pojąć że ktoś mógł zamontować go najpierw tak jak na tym zdjęciu wyżej, a dwa że na tej gumowej elastycznej harmonijce. :szok:

widzisz tu gdziekolwiek takie rozwiązanie ?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Peter1717 » 16 maja 2012, o 22:37

No wiem wiem :roll: Ale na chwilę obecną nie posiadam lepszej rury :P
Peter1717
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 16:58
Lokalizacja: Palcza/k.Krakowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości