Skret dziala bo masz wiecej obrotow i szybciej krecacy sie wal korbowy ma sile aby napedzac pasek klinowy po rolkach od alternatora i pompy wspomagania. Jak na jalowym biegu skrecasz kolami na maksa w lewo i prawo to przy maksymalnym dociaggnieciu kierownicy obroty lekko spadaja bo pompie zaczyna robic sie juz ciezko. W twoim wypadku, moze ona byc zatarta, pasek za mocno napiety i ona mocno hamuje Ci rozrzad i auto gasnie. Jezeli silnik telepie, a wczesniej nie telepal to albo przeskoczyl rozrzad ale w sumie wtedy chodzil by jak stara kur... albo masz balagan na paskach, krzywe roli/napinacze, pokrzywione rolki pompy albo altka i wtedy tez bedzie nim telepac. Jezeli to wina poduszek to lacznie do wymiany sa 4. Przednia, lewa, prawa i poduszka skrzyni biegow.
Jedna z lepszych firm bawiacych sie w naprawy to nic nikomu nie mowi bo nawet i dobrym firma zdarzaja sie wpadki. Jak naprawia to ok, gorzej, jak dobry serwis sie zawiesi i tkwia przez pol roku nie mogac sobie poradzic przez zla diagnoze.
[ Dodano: 2009-10-21, 19:52 ]K@mil napisał(a):Sebastian_Z napisał(a):cały motor strasznie się telepie jak stoje na światłach
objawy nie działajacego jednego tłoku albo słaba kompresja na jednym... sprawdz czy kable od swiec dobrze sa powkładane... no chyba ze dostaje lewego powietrza. sprawdz parownik od gazu
Jezeli faluja mu obroty to jak najbardziej trzeba przejrzec kable, swiece, uklad zaplonowy. Jak obroty mu trzyma to wtedy nie ma co tam zagladac. Przyczyna bedzie stricte mechaniczna. Nieszczelnosci na dolocie i lewe powietrze niesie zawsze falowanie.