Gaśnie jak zimny golfik 1.6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gaśnie jak zimny golfik 1.6

Postprzez dycha » 12 wrz 2008, o 14:29

witam

mam problem z silnikiem w moim golfie.od pewnego czasu miał problem z falującymi obrotami,byłem na komputerze i wykasowano błędy.teraz jest z obrotami prawie ok, ale jest problem taki że jak rano lub po długim postoju zapalam silnik to muszę dodać gazu.jak zapali to spadają obroty i gaśnie.wygląda to tak jakby nie było ssania.muszę trzymać go na obrotach aż się rozgrzeje i wtedy jest wszystko ok.chodzi dobrze i nie gaśnie

Pomocy!!!!
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Gaśnie jak zimny golfik 1.6

 

Postprzez prezesik » 12 wrz 2008, o 18:47

użyj "szukajki" - poszukaj o czujniku temperatury, on jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa, możliwe, ze jest już uszkodzony.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez dycha » 16 wrz 2008, o 10:40

wymieniłem czujnik temperatury i teraz obroty mi skoczyły do góry i zaczęło się falowanie obrotów.nadmienię że przepustnicę mam dobrą,bo z mechanikiem założyliśmy nówkę i było to samo jak na mojej komputer nie pokazał błędów i rozkładam ręce bo nie wiem co jest z moim autkiem.może jest gdzieś zwarcie które powoduje to że nie może wyłapać przepustnica ustawień?

pomocy koledzy!!!!
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez mani51 » 16 wrz 2008, o 11:31

a wymieniłeś tą gumową podstawę przepustnicy? przeważnie to z powodu jej nieszczelności są falujące obroty bo silnik łapie lewe powietrze
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez lukas2087 » 16 wrz 2008, o 18:52

a to moze byc tez wina tez tej uszczelki jak jest zimny to faluja obroty i nawet zgasnie i slychac jak gdzies powietrze leci tylko nie moge znalesc miejsca. a jak sie rozgrzeje dobrze to wszystko ustaje i jest rewelacja. to moze tez byc wina uszczelki czy tez cos innego?
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez dycha » 17 wrz 2008, o 12:36

byłem wczoraj w serwisie magneti marelli serwis zajmuje się tymi dolegliwościami mają profesjonalny sprzęt do diagnostyki silników.silnik który ja mam to 1.6 AEE jest wyposażony w cały system marelli czyli przepustnica z silnikiem krokowym na stałe. zrobili mi jeszcze raz adaptację przepustnicy i na razie chodzi bez zarzutu.gościu wyjaśnił mi że magicy w innych serwisach zabierają się za adaptację przepustnicy ale nie wchodzą w te kanały parametrów co trzeba i są efekty ale po pewnym czasie ta przepustnica wraca do tego samego ustawienia i dalej jest problem z obrotami.mam nadzieję że będzie ok.a jak nie to zostaje wymiana przepustnicy w tym serwisie.jestem dobrej myśli!!!!
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez lukas2087 » 21 wrz 2008, o 12:34

a jak go odpalales to wchodzil od razu na duze obroty jak wcisnales pedal gazu i pusciles to normalnie. a czy tez podczas jazdy wrzucales na luz i z 2 sek chodzil na wysokich obrotach i pozniej normalnie to moze byc tez to czy cos innego? bo mi sie takie cos dzieje
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez dycha » 21 wrz 2008, o 16:19

robił mi tak samo.jak zapalałem to obroty wskakiwały mi do 3 tyś. i opadały do ko 1 tyś.jak wcisnąłem sprzęgło to obroty spadały do 1200 i tak trzymały się do zatrzymania samochodu wtedy dopiero wracały do ok 650-700.tak jak napisałem wcześniej byłem w serwisie Magneti Marelli zanim trafiłem do tego serwisu działo mi się tak jak opisałem, teraz jest wszystko ok już tak nie robi ale mam jeszcze problem z obrotami na zimnym silniku nie są równomierne i muszę trzymać go troszkę na podwyższonych obrotach tak jakby nie miał ssania.potem jak się troszkę rozgrzeje to jest ok.wymieniłem czujnik temperatury i jest bez zmian na zimnym.nie mam pojęcia co może być powodem że tak robi ten silnik.pozostaje ewentualnie wymiana przepustnicy, ale to już jest spory koszt. sama przepustnica do tego silnika AEE kosztuje ok 450zł plus adaptacja jej.
wstrzymam się jeszcze z wymianą podjadę do serwisu gdzie robili mi adaptację tej mojej starej przepustnicy i zobaczymy co powiedzą.
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości