GAŚNIE MI W CZASIE JAZDY

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

GAŚNIE MI W CZASIE JAZDY

Postprzez stachu12343 » 24 maja 2009, o 13:18

Mam silnik 1.6B ABU 75KM i w czasie jazdy gasnie.Wymienilem juz czujnik halla,cewke zaplonowa, aparat zapłonowy, przewody i nie wiem co jest.Juz normalnie nie wiem co robic.Nie wazne ile jade i tak zgasnie .prosze o rade
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

GAŚNIE MI W CZASIE JAZDY

 

Postprzez oizo » 24 maja 2009, o 13:24

mam ten sam silnik i na benzynie dzieje mi sie tak samo w roznych momentach poprostu odcina paliwo ale jak sie jedzie szybko to nie zgasnie bo trzymam na biegu i za jakies 10 sek wlaczy paliwo znowu i jade dalej hehe. a dzieje ci sie tak ze odpala za 3 albo 4 razem? nie podaje paliwa i musze pokrecic wylaczy zaplon i znowu krecic i tak 3-4 razy i zapali.
oizo
 

Postprzez Adriano_ad » 25 maja 2009, o 14:01

Podłączyłeś go pod kompa? sprawdziłeś instalacje, kabelki? masz iskre jak krecisz?
Adriano_ad
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 21:48
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Kati » 25 maja 2009, o 16:10

może to pompa paliwa lub przekaźnik zaczyna wariarować i odcina benzynkę? najlepiej byłoby sprawdzic ciśnienie manometrem..
kupując po kolei zabawki kolega wymieni połowę samochodu, a problemu nie usunie.
pozdro
_______
Kati
_______

Mój GoLfOzAuR GTI Edition http://www.golf3.pl/topics2/gti-by-kati-vt18479.htm
Avatar użytkownika
Kati
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 16:04
Lokalizacja: WWL

Postprzez stachu12343 » 25 maja 2009, o 16:18

a jaki ten przekaznik wariuje? gdzie on jest i od czego?
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Postprzez Kati » 25 maja 2009, o 17:26

przekaźnik pompy paliwa zasilany jest przez bezpiecznik w skrzynce bezpieczników. z tego co kojarzę to bezpiecznik numer 18 (taka kostka). Jeżeli się mylę to proszę kolegów o wyprowadzenie z błędu. Po przekręceniu zapłonu powinno być słychać zasysanie pompki paliwa, więc podawanie paliwa. tak przyszło mi do głowy, że może jeszcze jeżeli nie pompa to może przepływomierz padł..
pozdro
_______
Kati
_______

Mój GoLfOzAuR GTI Edition http://www.golf3.pl/topics2/gti-by-kati-vt18479.htm
Avatar użytkownika
Kati
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 16:04
Lokalizacja: WWL

Postprzez oizo » 25 maja 2009, o 17:40

w tym silniku nie ma chyba przeplywomierza. sprawdze bezpiecznik ale wydaje mi sie ze pompa dziala. slyszalem ze w tym modelu jest jakis pierburg ale nie chce mi sie wierzyc. wyprowadzcie mnie z bledu
oizo
 

Postprzez Kati » 25 maja 2009, o 23:06

może tak, czy jak zgaśnie to odrazy odpala, czy np trzeba poczekać chwile a może dopiero jak ostygnie? a może trzeba go pokręcić dłużej? Czy objawy występują tylko na nagrzanym silniku czy tez na zimnym?

no i zacząłbym od podłączania się pod kompa, to zawęzi obszar poszukiwań

[ Dodano: 2009-05-25, 23:09 ]
i jeszcze jedno od czego należałoby zacząć, jest LPG czy nie?
pozdro
_______
Kati
_______

Mój GoLfOzAuR GTI Edition http://www.golf3.pl/topics2/gti-by-kati-vt18479.htm
Avatar użytkownika
Kati
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 16:04
Lokalizacja: WWL

Postprzez kger » 25 maja 2009, o 23:26

Pompa paliwa się kończy. Nie zawsze wysiada natychmiast, komputer nie wykaże, pomiar przepływu ilości benzyny też nie, a bedzie coraz częściej odcinać...... Przerabiałem to w Vento - masakra. ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez oizo » 26 maja 2009, o 09:40

co do mojego to pompe wymienialem na nowa ale z allegro wiec nie oryginalna. no objawy sa takie jakby pompa nie podawala paliwa tak to mozna ujac. na gazie mi sie to nie dzieje. zapala czasem do strzalu a czasem trzeba kilka razy zakrecic to o czym pisalem wczesniej. komp nic nie wykazal.mowili mi ze moze wtrysk sie wiesza
oizo
 

Postprzez KristoF » 26 maja 2009, o 09:51

albo poprostu immobilizer sie kończy i odcina na benzynie...zalezy z którego roku macie auta.Immobilizer był montowany od 1995 z trgo co wiem.
Pompa paliwa jak nie wyrabia to by tez przy wysokich obrotach sie nie chciał kręcić...

[ Dodano: 2009-05-26, 09:52 ]
no i istotna jest tez czystośc filtra paliwa :-P bo jak zapchany to nawet nowa pompa nie pomoże
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez stachu12343 » 30 maja 2009, o 12:40

nie mam w nim LPG/
stachu12343
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:34
Lokalizacja: KIELCE

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości