Gaśnie po na grzaniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gaśnie po na grzaniu

Postprzez MiroGti » 30 mar 2014, o 21:33

Witam więc dzi po trasie ok 50 km dojechałem do krzyżówki i widzę że miga kontrolka od oleju :-o i silnik zgasł pomyślałem wyciek oleju koniec motora :zalamany: szybko pod maskę olej jest wycieków brak więc próba palenia silnik pali i gaśnie , iskra jest pompkę paliwa słychać a nie pali .Wepchałem na pobocze przerwa na cygara i myślenie a między czasie spróbuję odpalić - odpalił od szczału ,wiec ogień do domu póki chodzi zajechałem zostawiłem go na luzie i za chwilę zgasł jakbym zapłon wyłączył , kontrolki świeca próba palenia i nic , znowu ostygł i odpala . moje pytanie bo mam silnik AGG 2,0 czy to jest koniec cewki , czy czujnika położenia wału ? jutro sprawdzę czujnik położenia wału myślę go wykręcić podgrzać opalarka i zobaczyć czy dalej działa i ma oporność jeśli dalej działa to pewnie moduł w cewce po nagrzaniu wariuje bo iskra jest kiedy nie odpala ale może być słaba co wy koledzy na to? :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Gaśnie po na grzaniu

 

Postprzez palio » 30 mar 2014, o 21:37

Mnie się wydaje, że czujnik położenia wału. Przynajmniej na to wskazuje opis.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 30 mar 2014, o 21:41

jakby był koniec cewki to iskry by nie było a piszesz że jest :-| sprawdziłbym ten czujnik położenia wału :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 30 mar 2014, o 21:49

Też mi ten czujnik chodzi po głowie jutro go sprawdzę i dam znać , bo cewka miała normalną temperaturę podczas tej usterki nawet ją chłodziłem ale to nie pomagało , a jeszcze pytanie jeśli ten czujnik położenia wału faktycznie pada a wiadomo on w tym motorze jest główny a halla wspomagający to nie powinien przejść w tryb awaryjny i zapalić na tym halla tylko ? a druga rzecz to był też taki objaw że np zapalił a każde dodanie gazu go gasiło czyli nie dawał jakby znaku o przyspieszeniu silnika i nie zmieniał się kąt zapłonu tak? dobrze to kombinuje :-|
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 30 mar 2014, o 23:15

MiroGti napisał(a):jeśli ten czujnik położenia wału faktycznie pada a wiadomo on w tym motorze jest główny a halla wspomagający to nie powinien przejść w tryb awaryjny i zapalić na tym halla tylko ?

nie bo on jest głównym, proste. bez wspomagającego pojedziesz, bez głównego nie. Najpewniejszym sposobem sprawdzenia czy na pewno jest wina czujnika na wale to podpiąć go pod VAGa jak zdechnie. Podczas kręcenia rozrusznikiem ECU musi widzieć obroty, żeby podać sygnał na cewkę a ta iskrę. Jeżeli na vagu nie widać obrotów to znaczy, że czujnik padł.
Takie gdybanie ale ja bym cewki nie skreślał, przerabiałem i cewkę i czujnik na wale. Jak czujnik się zagrzeje to masz postój na 2-3h dopóki nie ostygnie a czujnik schowany w bloku nie stygnie w 5min. Jak mi cewka padała to gdy silnik zgasł wystarczyło walnąć ją ręką, ruszyć kable i jechał dalej, z czujnikiem takie coś nie przechodzi. to o kącie zapłonu to nie jest tak, jeżeli Ci chodzi o to, że iskra "nie trafiała" wtedy gdy powinna to mylisz się. po odpięciu halla ECU nie potrafi dokładnie ustawić kąta, przechodzi w tryb awaryjny i tnie obroty - odcinka w okolicach 5k. to kiedy ma przeskoczyć iskra jest w gruncie rzeczy wymuszone mechanicznie - rozdzielacz.jak wał się obróci to i palec w kopułce, nie ma siły żeby było inaczej. to nie zapłon na pojedynczych cewkach i sterowaniu elektronicznym
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 31 mar 2014, o 07:08

trollu napisał(a): Jak czujnik się zagrzeje to masz postój na 2-3h dopóki nie ostygnie a czujnik schowany w bloku nie stygnie w 5min.

No właśnie ja po 5 minutach mogłem odpalać i chodził a robiłem tak że jak nie palił to miałem sprężone powietrze w spreju i schłodziłem cewkę ale nie pomogło :zly:
[ Dodano: 2014-03-31, 06:15 ]
trollu napisał(a): podpiąć go pod VAGa jak zdechnie


czeka mnie trochę gdybanie bo mam "uwalone" gniazdo diagnostyczne poprzedni właściciel tak imo ściągnął że vag nie widzi silnika dlatego nie wiem co pada i się was radzę ;-)

siedziałem w garażu 3 godziny auto zapalone , wentylator włączał i wyłączał się ze sto razy po ok godzinie zgasł sam więc myślę w końcu coś padło próba zapalenia nie pali pali za jakie 5 minut i następne dwie godziny chodzi brak sił w piołem miernik z omami i podczas gaśnięcia jest 540 urośnie do 560 i auto pali więc to chyba ten czujnik no i widać że gubi odczyt bo wskazówka od obrotomierza wariuje przy granicy 550 po czy gaśnie Obrazek
sprawca wymieniony :hurra: temat do zamknięcia
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości