gasnie po odpaleniu VR6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

gasnie po odpaleniu VR6

Postprzez janu » 18 lut 2013, o 20:41

witam kupilem niedawno VR6tke jezdzilem prawie tydzien i golfik chodzil super z tym ze zauwazylem ze termostat jest do wymiany wiec dalem samochod do mechanika wymienil termostat i zaczely sie problemy, golf zaczal gasnac po odpaleniu, chwile pochodzil i gasl nawet jak byl juz cieply to tez gasl np w korku, na nastepny dzien tj dzisiaj juz nie chce odpalic bez dodania gazu. Czy wymiana termostatu ma jakis wplyw na ta sytuacje? co moze byc przyczyna gasniecia silnika, prosze o pomoc....
Avatar użytkownika
janu
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lut 2013, o 20:39
Lokalizacja: Irlandia Północna

gasnie po odpaleniu VR6

 

Postprzez pawel1990 » 18 lut 2013, o 21:16

Termostat nie ma nic do tego. Podłącz pod VAGa i sprawdź, może jakiś czujnik poleciał bo tak to możemy sobie gdybać
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez Dinuś » 19 lut 2013, o 11:33

dokładnie podłącz pod vaga ,moze sonda padła i nie chce chodzić może kable lub świece do wymiany może cewka czy aparat padł
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez killah » 19 lut 2013, o 12:20

ja bym obstawiał że mechanior odłaczył jakiś czujnik przypadkowo. sprawdź czy w okolicy termostatu nie ma luźnych wtyczek
killah
 

Postprzez janu » 19 lut 2013, o 21:02

komputer pokazal blad przeplywomierza ale gosc nie bardzo wie jaki zwiazek ma termostat z przepływomierzem. a dzisiaj jak wracalem z pracy ni echcial odpalic za kazdym razem i po dodaniu gazu nierowno chodzil, jak probowalem jechac to zrywa go i kopci z rury czy to moze byc tym przeplywomierzem? czemu przed zmiana termostatu wszystko bylo oki? prosze o porade!
Avatar użytkownika
janu
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lut 2013, o 20:39
Lokalizacja: Irlandia Północna

Postprzez PiJey88 » 19 lut 2013, o 21:46

janu, do zmiany termostatu musiał pewnie zdemontować cały króciec z czujnikami, sprawdź najpierw te czujniki, chyba że cała sytuacja to zbieg okoliczności i nie ma nic wspólnego z wizyta u mechanika
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez janu » 21 lut 2013, o 19:54

okazało sie ze to jednak przepływomierz, zalozylem nowy i wszystko dziala, przypuszczam ze stozek zalozony obecnie skrucil mu żywot, właśnie zamowilem porzadny dolot, ktotkie pytanie zeby nie zaczynac nowego tematu chce wymienic rozrzad moje pytanie czy pompa wody tez powinn byc zmieniona za jednym zamachem? z góry dziekuje!!!
Avatar użytkownika
janu
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lut 2013, o 20:39
Lokalizacja: Irlandia Północna

Postprzez PiJey88 » 21 lut 2013, o 20:24

janu, pompa nic z rozrządem nie ma wspólnego
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez janu » 21 lut 2013, o 20:37

wiem ale w moim poprzednim samochodzie mechanik i nie tylko polecał wymienic wszystko razem bo jak pompa padnie trzeba znowu rozebrac rozrzad ale tam byl pasek dlatego pytam jak jest w vr6...
Avatar użytkownika
janu
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 lut 2013, o 20:39
Lokalizacja: Irlandia Północna

Postprzez pawel1990 » 22 lut 2013, o 00:01

W VR pompa jest napędzana paskiem a rozrząd jest od strony skrzyni, akumulatora. Nie wymieniaj jak nie chcesz
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów

Postprzez PiJey88 » 22 lut 2013, o 09:31

janu, dokładnie tak jak pisze pawel1990, nie musisz wymieniać bo rozrząd nie ma nic do pompy bo jest gdzie indziej niż w 4-ro cylindrowych silnikach w mk3
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 22 lut 2013, o 10:49

nie wiem czemu ludzie myślą że golf się kończy na 1.4 bo z tego co wiem to pompa wody na rozrządzie była tylko w paru 1.4 i chyba 1.6. mi też za każdym razem jak z kimś rozmawiam radzą ją wymienić i zawsze musze tłumaczyć że jest na pasku mikro :wstyd:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości

cron