przez prezesik » 27 lis 2011, o 10:25
Kolego sprawdz czy masz prawidlowo podlaczone wezyki podcisnienia, jeden wychodzi z pokrywy wtrysku i jest podlaczony do wtrysku, drugi idzie z pokrywy wtryysku do filtra powietrza, ktory steruje klapka we filtrze. Klapka natomiast reguluje jakie powietrze ma isc do wtrysku cieple/zimne.
Na zimnym silniku klapka powinna byc skierowana tak, aby silnik bral cieple powietrze z kolektora, po rozgrzaniu silnika klapka powinna sie podniesc i ustawic tak, aby do wtrysku lecialo zimne powietrze.
Na cieplym silniku zdejmij wezyk z filtra powietrza, powinien on zasusac powietrze, a tym samym podnosic klapke.
Jezeli masz LPG to sprawdz, czy nie masz jej zablokowanej w ktorejs pozycji, tak robia gaziarze.
[ Dodano: 2011-11-27, 09:27 ]
Ostatecznie to uszkodzony krokowy.