Gaśnie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez MiroGti » 7 wrz 2014, o 21:10

marcin2e napisał(a):Tylko zastanawiam się czy nie zacząć od próby ponownego ustawienia zapłonu,

sprawdzić możesz
marcin2e napisał(a): nie słychac pompki to może faktycznie przekaźnik się grzeje.

to pewnie przekaźnik pompki pada a bezpiecznik 18 dobry?
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez marcin2e » 11 wrz 2014, o 17:41

Przyczyna tkwi i chyba w kopułce.

Pęknięty "paluch".
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MiroGti » 12 wrz 2014, o 07:18

marcin2e napisał(a):Przyczyna tkwi i chyba w kopułce.

Pęknięty "paluch".

No na pewno skoro pęknięty , to zmień już kpl kopułka + palec ,będziesz miał jedno pewne
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 12 wrz 2014, o 08:20

Po pierwsze niema czujnika położenia wału w 2E.
Po drugie objawy sa dośc typowe dla czujnika halla, jeśli pompa włączy się na sekundę po przekręceniu zapłonu, a potem przy rozruchu już nie to tym bardziej wskazuje na czujnik halla. Jeśli nie włącza się na tą sekundę to nie pasuje do halla, sama pompa może padać.
Opisów o hallu setki, ale pierwsze co trzeba sprawdzić to czy jest iskra kiedy nie chce odpalić, na razie kolego nic nie kombinuj z zapłonem trafisz na kiepskiego mechnika to ci tylko wszystko rozreguluje. Przekaźnik 30 jak najbardziej do sprawdzenia, ale dopiero wtedu kiedy się upwenisz że jest iskra, bo iskra będzie przy niesprawnym 30 tylko wtryskiwacze nie zadziałają
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości